Hjälp mig få bort SpyAxe snälla ;)

MotardFighter

Speed don't kill it's the fart...
Gick med
5 May 2005
Hoj
Inte så många längre...
Så nu har jag råket ut för det, Är det någon som kan hjälpa mig bli av med skiten?

Har kört microsoft antispyware men det hjälper inte ett dugg och jag är inget datageni så hjälp VORE VÄLDIGT UPPSKATTAT!!!!

MotardFighter skrev:
Så nu har jag råket ut för det, Är det någon som kan hjälpa mig bli av med skiten?

Har kört microsoft antispyware men det hjälper inte ett dugg och jag är inget datageni så hjälp VORE VÄLDIGT UPPSKATTAT!!!!
norton tar hand om det....

MotardFighter skrev:
TACKAR!!!

EWIDO verkar ha klarat av att ta bort skiten!
Det är jävligt bra, dock har jag bara testat deras 30-dagars trail :(
Mer att rekommendera är NOD32, det sägs väl vara det bästa? Inte ett virus sedan install :)

Jag har :
* AVG antivirus 7
* NOD32
* Kaspersky

Lite att överdriva kanske! :gnissla

eisbaer skrev:
SpyAxe får du bort med Ad-Aware! Jag lyckades åtminstone med det igår.
Då verkar du vara den enda som lyckats! hur faan gjorde du jag lyckades inte med AdAware och tydligen ingen annan jog har pratat med heller... Det enda som har hjälpt mig var just EWIDO!

MotardFighter skrev:
Då verkar du vara den enda som lyckats! hur faan gjorde du jag lyckades inte med AdAware och tydligen ingen annan jog har pratat med heller... Det enda som har hjälpt mig var just EWIDO!

Tankade senaste versionen, uppdaterade den och körde en full scan. Jag blev lite överraskad, trodde jag skulle få köra felsäkert läge o hjt osv men det försvann.. (tror jag). Var inte min dator.

Ja kör också med Nod32... måste säga att det är helt suveränt..
Norton kommer jag aldrig att använda mera... vart enda virus är ju skapat för att ta sig förbi Norton....

Nod32 tillsammans med senaste Zonealarm funkar finfint.... :)

ambulans skrev:
Ja kör också med Nod32... måste säga att det är helt suveränt..
Norton kommer jag aldrig att använda mera... vart enda virus är ju skapat för att ta sig förbi Norton....

Nod32 tillsammans med senaste Zonealarm funkar finfint.... :)
k nu kommer en liten fråga. personligen gillar ja norton. funkar fint för mig med visst nod32 ser helt ok ut men hur väl skyddar dom mot tex root kits? de flesta anti vir program har typ en vanlig process/scan/clean scanner inbygd. så nån som vet?

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd