Placeringstråden...

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Hoj
GSXR1000 K7
Hej gott folk... :)

Jag tänkte att det skulle vara najs med en tråd om aktier, fonder & optioner etc.

Själv har jag för tillfället bara fonder i Handelsbanken(räntefond 5% och östeuropa 95% av mina surt undanlaggda $) men sitter på kanten till att börja med optioner.. Jag själv kan väldigt lite om dessa optioner men har väl fattat i det stora hela hur det funkar och kom på att en tråd om detta skulle bygga på mina kunskaper innan jag gör mitt första klipp.... eller inte... :argpådato

Själv tycker jag att det är lite tråkigt med fonder eftersom ett köp/sälj alltid är förskjutet 1 bankdag... :huvet

Vad har ni för erfarenhet av aktier/optioner???
Vilken sida/depå är bäst... Vilken e billigast.. osv..

Fyll på med tankar, svar, råd och disskutera..... Vem vet.... denna tråd kan vara början på din nästa hoj :tummenupp

gruppköp på nån... :rofl

DaLorD skrev:
Hej gott folk... :)

Jag tänkte att det skulle vara najs med en tråd om aktier, fonder & optioner etc.

Själv har jag för tillfället bara fonder i Handelsbanken(räntefond 5% och östeuropa 95% av mina surt undanlaggda $) men sitter på kanten till att börja med optioner.. Jag själv kan väldigt lite om dessa optioner men har väl fattat i det stora hela hur det funkar och kom på att en tråd om detta skulle bygga på mina kunskaper innan jag gör mitt första klipp.... eller inte... :argpådato

Själv tycker jag att det är lite tråkigt med fonder eftersom ett köp/sälj alltid är förskjutet 1 bankdag... :huvet

Vad har ni för erfarenhet av aktier/optioner???
Vilken sida/depå är bäst... Vilken e billigast.. osv..

Fyll på med tankar, svar, råd och disskutera..... Vem vet.... denna tråd kan vara början på din nästa hoj :tummenupp

gruppköp på nån... :rofl

I morgon ska jag placera nästan 6 lök i Stones biljetter. En nästintill dödssäker investering med schysst avkastning. :banana

Va väl nåt sånt du mena eller?

(gick faktiskt kursen aktiekunskap på gymnasiet så helt underflötet sitter man inte)

hehe... Jag ska oxå på Stones... :yoparty (egentligen inte min musik men jag bara måste se dem) men till ämnet...

måste bara säga att min Östeuropa har gått upp 75% sen förra julen... de e helt ok... det mesta köpte jag iofs i augusti men sen dess har de stigit 40%...

Dags att sälja tror jag.. blev en dipp för nån månad sen :brinnerup men de har allt återhämtat sig igen...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman