Placeringstråden...

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Hoj
GSXR1000 K7
Hej gott folk... :)

Jag tänkte att det skulle vara najs med en tråd om aktier, fonder & optioner etc.

Själv har jag för tillfället bara fonder i Handelsbanken(räntefond 5% och östeuropa 95% av mina surt undanlaggda $) men sitter på kanten till att börja med optioner.. Jag själv kan väldigt lite om dessa optioner men har väl fattat i det stora hela hur det funkar och kom på att en tråd om detta skulle bygga på mina kunskaper innan jag gör mitt första klipp.... eller inte... :argpådato

Själv tycker jag att det är lite tråkigt med fonder eftersom ett köp/sälj alltid är förskjutet 1 bankdag... :huvet

Vad har ni för erfarenhet av aktier/optioner???
Vilken sida/depå är bäst... Vilken e billigast.. osv..

Fyll på med tankar, svar, råd och disskutera..... Vem vet.... denna tråd kan vara början på din nästa hoj :tummenupp

gruppköp på nån... :rofl

DaLorD skrev:
Hej gott folk... :)

Jag tänkte att det skulle vara najs med en tråd om aktier, fonder & optioner etc.

Själv har jag för tillfället bara fonder i Handelsbanken(räntefond 5% och östeuropa 95% av mina surt undanlaggda $) men sitter på kanten till att börja med optioner.. Jag själv kan väldigt lite om dessa optioner men har väl fattat i det stora hela hur det funkar och kom på att en tråd om detta skulle bygga på mina kunskaper innan jag gör mitt första klipp.... eller inte... :argpådato

Själv tycker jag att det är lite tråkigt med fonder eftersom ett köp/sälj alltid är förskjutet 1 bankdag... :huvet

Vad har ni för erfarenhet av aktier/optioner???
Vilken sida/depå är bäst... Vilken e billigast.. osv..

Fyll på med tankar, svar, råd och disskutera..... Vem vet.... denna tråd kan vara början på din nästa hoj :tummenupp

gruppköp på nån... :rofl

I morgon ska jag placera nästan 6 lök i Stones biljetter. En nästintill dödssäker investering med schysst avkastning. :banana

Va väl nåt sånt du mena eller?

(gick faktiskt kursen aktiekunskap på gymnasiet så helt underflötet sitter man inte)

hehe... Jag ska oxå på Stones... :yoparty (egentligen inte min musik men jag bara måste se dem) men till ämnet...

måste bara säga att min Östeuropa har gått upp 75% sen förra julen... de e helt ok... det mesta köpte jag iofs i augusti men sen dess har de stigit 40%...

Dags att sälja tror jag.. blev en dipp för nån månad sen :brinnerup men de har allt återhämtat sig igen...

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage