Första gången...

:rofl :rofl :rofl
Har inte sett den förut, men har kollat på den 4ggr nu, fan vad skön den är, garvet i slow-motion är ju så skönt! Det är nog hans egen hoj (han som kör) eftersom han garvar, det är inte normalt att garva om man välter någon annans hoj, i alla fall inte enligt min åsikt, men det är klart.. Amerikanare...

Hur sparar man ner ett sånt filmklipp på bästa sätt på hårddisken?

DaPirate skrev:
:rofl :rofl :rofl
Har inte sett den förut, men har kollat på den 4ggr nu, fan vad skön den är, garvet i slow-motion är ju så skönt! Det är nog hans egen hoj (han som kör) eftersom han garvar, det är inte normalt att garva om man välter någon annans hoj, i alla fall inte enligt min åsikt, men det är klart.. Amerikanare...

Hur sparar man ner ett sånt filmklipp på bästa sätt på hårddisken?

Skulle också vilja spara det...

Ser verkligen hur han försöker få stop på hojjen, stretar emot med benen innan det klockrenta "klonk" :)

Ahaahhaaa så jefla bra klipp! (måste nog erkänna att jag äknner igen mig lite från första gången jag körde moppe då for jag genom ett staket me en Crescent Compact... 10 år var jag då ;))

Taskmörtar!! Talade dom inte om för honom att skicka in kopplingen, sen bromsa, och sen den röda knappen på vänstra delen av styret utifall det är påväg åt helvete? :död Känns lite som om dom gjorde det med flit och i princip fick honom att baila...när dom filmade och allting.... :5sure

Fast det var jävligt kul att kolla på! :tummenupp

Fazer skrev:

Tack för det :)
Eftersom det bara tog en en tiondels sekund att spara ner den, så måste den ha sparat ner sig själv på nått sätt innan, kollade i Temporary Internet files men där fanns den inte heller. Eftersom man vill spara ner en del roliga filmklipp direkt från olika websidor så undrar vart de ligger, nån som vet?

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan