airbrusch

direktörn

Ny medlem
Gick med
23 Dec 2004
Hoj
zx6r(såld) gsxr750
hej!
nån som vet någon som håller på med airbrush??tänkte göra nåt kul med min hjälm,har någon en aning om vad det kosta att motivlacka en hjälm??tack för svar

direktörn skrev:
hej!
nån som vet någon som håller på med airbrush??tänkte göra nåt kul med min hjälm,har någon en aning om vad det kosta att motivlacka en hjälm??tack för svar

Jag skall införskaffa prylar i vinter och börja satsa på det seriöst. Jag sysslar bara med porträttering än så länge. Dock har jag länge tänkt göra slag i saken att börja med airbrush.

Jag kan behöva ngt att träna på, så vågar du offra din hjälm så vore det roligt ;)

www.ivvescustomlack.se - dom är duktiga och jag tycker inte det dom gjort till mig varit dyrt - tvärtom, förvånadsvärt billigt... Bra service och det går snabbt.

Bear in da wood skrev:
Jag skall införskaffa prylar i vinter och börja satsa på det seriöst. Jag sysslar bara med porträttering än så länge. Dock har jag länge tänkt göra slag i saken att börja med airbrush.

Jag kan behöva ngt att träna på, så vågar du offra din hjälm så vore det roligt ;)
hej!
ja du kan få testa att lacka min hjälm om du har lust,vad vill du ha för det?
när vill du ha hjälmen isåfall?vet inte riktigt vad jag vill ha för motiv än men
hör gärna av dig om du vill prova/mvh christian

psxcare skrev:
Andrew Gonzales brukar lacka tvspel m.m. åt mina kunder och har målat ett par väggar i min butik. Men innan jag låter honom lacka en hjälm lär jag kolla upp vad som gäller, då det väl påverkar hjälmens godkännande om man använder fel typ av lack osv?

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=23478
http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=23479

Vad jag vet så är inte hjälmen godkännd vilken lack man än använder...eller?

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN