Västindien

Aleksander

................
Gick med
6 Jun 2005
Hoj
525 + pitpro 125cc
Hej.

Såhär ligger det till... Jag har fått ett erbjudande om att jobba i Trinidad (San Fernando) i 9 veckor, Mars-April. Och jag undrar om någon möjligtvis har varit där på semester/jobbat eller vad man nu kan tänkas göra där som kan berätta lite hur det är där. Posta gärna bilder om ni har med :)

Tack på förhand / Aleks :yoparty

Aleksander skrev:
Hej.

Såhär ligger det till... Jag har fått ett erbjudande om att jobba i Trinidad (San Fernando) i 9 veckor, Mars-April. Och jag undrar om någon möjligtvis har varit där på semester/jobbat eller vad man nu kan tänkas göra där som kan berätta lite hur det är där. Posta gärna bilder om ni har med :)

har varit på tobago.. ligger precis brevid. förutom att sola så kan ud ju dyka fiska surfa mm... o spana på :tuttar .. men det går var som :tummenupp

EDIT: ska till Curacao nästa vecka.. nån som har bra tipps på vad man kan göra där.. förutom spana på :tuttar

Last edited:
Jobbade ett ½år på Cayman Island i 2001, Från Jan till Juli. Nu ligger det iofs längre mot Mexico men fint var det och varmt! I maj-juni börjar det att bli jävligt fuktigt och extra varmt. Mars-april är helt kanon. Lycka till.....

Aleksander skrev:
Hej.

Ni behöver inget xtra folk där :tummenupp

Aleksander skrev:
haha, kanske det ;)

Ingen som har något att säga? :(
tja. jag e pa curacao nu o det enda mna kan gora e typ o bada, dyka , snorkla o kolla pa naturen. det e en valdigt avslappnad stamning o folk gor inte mer an dom maste. helt underbart med andra ord :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg