Mmmmmmmmmm

Det känns som att här borde man klämma till med ett instämmande orgasmskrik "Åhhh, yes, yes, YEEES! Men det kan jag inte. Jag förstår att det måste vara något speciellt med den när veven. Vad är det för vev?

Är detta en finn fem fel tävling eller en runkbild?

Första felet är att du har slarvat bort kilen till svänghjulet den ligger någonstans på garagegolvet och för att dämpa frustrationen kopplar du av med lite SH surfande.

Vad vann jag?

Boris JR skrev:
Är detta en finn fem fel tävling eller en runkbild?

Första felet är att du har slarvat bort kilen till svänghjulet den ligger någonstans på garagegolvet och för att dämpa frustrationen kopplar du av med lite SH surfande.

Vad vann jag?
:rofl

Bildnamnet avsläjar ju hela skiten, man kan även se det på att vevhalvorna är helt runda för bättre kompression.
Kilen ligger i därtill avsedd behållare i reservdelslådan men du hade rätt om runkbilden. :)

Gustav O skrev:
Bildnamnet avsläjar ju hela skiten, man kan även se det på att vevhalvorna är helt runda för bättre kompression.
Kilen ligger i därtill avsedd behållare i reservdelslådan men du hade rätt om runkbilden. :)

App App App gustav menar du att du verkligen låter din vevkil ligga framme i luftfuktigheten alla vet väl att de skall ligga vakumförpackade fram tills det de används. :fatta!

För säkerhets skull lägger jag till följande smiley :rolleyes:

Boris JR skrev:
App App App gustav menar du att du verkligen låter din vevkil ligga framme i luftfuktigheten alla vet väl att de skall ligga vakumförpackade fram tills det de används. :fatta!
:fyllisar
Den är begagnad och väl insmord.

Last edited:
Gustav O skrev:
:fyllisar
Den är begagnad och väl insmord.

Efterssom du klassar den som runkobjekt så vågar jag inte fråga vad du smort in veven i :3freak

Vad har du handlat för roliga kittprylar förutom veven? Bilder Bilder Bilder

Chris Ash skrev:
Är det möjligen en Kitvev viktad med beryllium?

används beryllium till sånt ?. Vi har en stoor jäkla beryllium bit i garaget, men det är ju sten... :va

Är Beryllium värt mycket pengar :va

Vsundelin skrev:
används beryllium till sånt ?. Vi har en stoor jäkla beryllium bit i garaget, men det är ju sten... :va

Är Beryllium värt mycket pengar :va

Beryllium är inte sten utan en metall. Ni kanske har en bit mineral innehållande beryllium?

Och ja metallen beryllium är väldigt dyr, liksom när mineralet är i formen smaragd....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT