Bilder från Gotland Ring.. igen.

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date

MikkE

Guest
Bilder från Gotland Ring. Kommer fler med tiden!

Här kommer ett gäng bilder från Gotland Ring 2005.
Hade inte så mkt för mig, så jag lägger upp dem.
Om du själv har bra och roliga bilder, lägg upp dem du också!

Ni som svarar på ett inlägg som har en länkad bild. Ta bort länken då, blir tillräckligt med många bilder ändå.

Mkt nöje och speciellt till Er som kommer att köra där 2006 :tummenupp

/Micke

IMG_4294.jpg

IMG_4411.jpg

IMG_4675.jpg

IMG_4700.jpg

IMG_4734.jpg

IMG_4960.jpg

Last edited:
En blind dam ser att det är kraschkåpor på den hojen. Jag tror att ägaren finns på forumet och är hemmahörande nånstans runt Linköping.

Edit: Jag behöver inte gissa vart han bor, regnummret syns på bilden.
Jag har redan hans gatuadress.
Men han kanske vill ha det så, vad vet jag?

Last edited:
En uppmaning till alla som lägger upp bilder: REDIGERA BORT EVENTUELLA REG NUMMER!

FZ1 skrev:
En uppmaning till alla som lägger upp bilder: REDIGERA BORT EVENTUELLA REG NUMMER!
Varför då?
Det är ju skillnad om det skulle vara illegalt race eller så.

sandstream skrev:
Det kan...ha betydelse ur försäkrings- och integritetssynpunkt.
Just i det här fallet spelar det nog ingen roll för försäkringen men man vet ju inte hur det kan vara för andra i ett annat sammanhang.

Tänk dig att du inte får köra bana för din fru, utan du är bara ute en gatåkarsväng med grabbarna, se'n får hon se ditt nummer på, gud förbjude, en banåkning :skrämd

FZ1 skrev:
Det kan...ha betydelse ur försäkrings- och integritetssynpunkt.
Just i det här fallet spelar det nog ingen roll för försäkringen men man vet ju inte hur det kan vara för andra i ett annat sammanhang.

Tänk dig att du inte får köra bana för din fru, utan du är bara ute en gatåkarsväng med grabbarna, se'n får hon se ditt nummer på, gud förbjude, en banåkning :skrämd
Precis, hade det vart något som inte försäkringsbolagen gillar eller typ illegalt race så hade jag aldrig lagt ut en bild på en hoj som har plåten på/synlig utan retuschera(stavning?) bort det.
Nu i detta fallet så spelade det ju ingen roll. Frugan få ta mig sjutton tåla detta! :D

Grejen är även att bågen ibland står på den adress som ägaren bor på. Så det är inte alltid så bra att skylta med regplåten.
Villor med garage är lätta att bryta sig in i. Jag tycker det är ofint att visa nummerplåtar utan att ha fått tillstånd.

Innan det blir för mkt tjafs så tar jag bort bilden...
Tycker att man kan vara lite positiv till att se fram emot Gotland Ring 2006

MikkE skrev:
Innan det blir för mkt tjafs så tar jag bort bilden...
Tycker att man kan vara lite positiv till att se fram emot Gotland Ring 2006

Det är inte det att jag vill bråka, men jag tycker inte att man ska visa nummerskyltar. Inte utan tillåtelse.
Och visst kan väl Gotland -06 bli kul, det är väl ingen som har sagt nånting om.

FZ1 skrev:
Fruarna är nog ofta inne på SH :D
Victor skrev:
Grejen är även att bågen ibland står på den adress som ägaren bor på. Så det är inte alltid så bra att skylta med regplåten.
Villor med garage är lätta att bryta sig in i. Jag tycker det är ofint att visa nummerplåtar utan att ha fått tillstånd.
Men skylten syns ju varenda gång du är ute och åker, när du stannar och tankar, fikar i Rosenhill osv.

@Mikke: Kan du inte lägga upp ett par bilder i veckan i den här tråden så kan vi drömma oss tillbaka :)

sandstream skrev:
Fruarna är nog ofta inne på SH :D
Men skylten syns ju varenda gång du är ute och åker, när du stannar och tankar, fikar i Rosenhill osv.

@Mikke: Kan du inte lägga upp ett par bilder i veckan i den här tråden så kan vi drömma oss tillbaka :)
Klart att jag kan gör det ;)
"Veckans Gotland" kommer det att bli, haha

sandstream skrev:

Förvisso. Men som sagt, jag har redan adressen på killen med den fräna CBRen och ganska lätt kan man ju kolla om han bor i villa och hur ofta han är hemma.
Det är inte så att jag tror att vi är hemliga på det här internättet men inte vill du att andra postar din adress och telefonnummer här?
Det finns folk som inte vill ha sina nummerplåtar upplagda på bild så det är väl bara att acceptera? Eller har du problem med det?

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla