Nu våras det - i november

:tomten får vänta en stund till.och jag som skulle avställa trajjan.Nu jävlar blir det köra av istället :banana

TukTuk skrev:
YES! Växthuseffekten ROKKAR FEdT! :yoparty

Sverige växthuseffektens vinnare

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=597&a=480166&previousRenderType=6

:corn

I framtiden kan man tänka sig att klimatet i södra Sverige mer kommer att likna Centraleuropa. Här gäller det att i god tid byta grödor som är anpassade till ett nytt klimat. Det kan till exempel vara ett argument för att plantera mer lövskog i södra Sverige, säger Ben Smith.

drog en repa i eftermiddag, så fett :banana

Last edited:
På söndag drar jag på mig mitt sexiga craft-ställ och kör en vända. Det får nog bli en fleece-tröja med hög krage utanpå skinnet också, det är så specialsnyggt när man har ryggpuckel.

/A

tack vare 7+ här uppe i norrland har all snö smält bort och jag kunde slita fram hojjen o tvätta o vaxa den, något som jag inte han då det redan va snö och - ute då jag hämtade den i tisdags :D

Bifogat

• polerad2.jpg
    polerad2.jpg
    64.5 KB · Visningar: 69
  • polerad3.jpg
    polerad3.jpg
    73.2 KB · Visningar: 83
Tycker det är skrämmande.

Snart kommer våren i juni eftersom vintern inte kommer att komma förrän i april. Spelar ju ändå ingen roll att det är "varmt" nu eftersom det blir mörkt klockan 1600.

Hoppas det beror på växthuseffekten.
Om alla körde 2-takt skulle vi säkert kunna fira jul runt den grönskande majstången om några år :)

körde runt en 20 mil på värmdölandet idag....lite kallt om tassarna.... :öl

Ha, det är sanslöst vilket väder det är.

Kylen har gått sönder här hemma (frysen gick sönder för en månad sedan :huvet ) I vanliga fall vid den här tiden på året hade det inte varit nga problem o ställa maten ute på altanen men nu är det ju för sjutton 12+ ute.

Tog en tur i går..sååå jädra gött :banana

Last edited:
Det var riktigt skönt i lördags men jag mötte bara tre fyra hojar på Bulten(se upp det var lite grus) vid lunchtid och såg 6 kromslädar vid Rosenhill. Blir det lika bra väder till helgen får man väl lufta igen.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8