Nu våras det - i november

:tomten får vänta en stund till.och jag som skulle avställa trajjan.Nu jävlar blir det köra av istället :banana

TukTuk skrev:
YES! Växthuseffekten ROKKAR FEdT! :yoparty

Sverige växthuseffektens vinnare

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=597&a=480166&previousRenderType=6

:corn

I framtiden kan man tänka sig att klimatet i södra Sverige mer kommer att likna Centraleuropa. Här gäller det att i god tid byta grödor som är anpassade till ett nytt klimat. Det kan till exempel vara ett argument för att plantera mer lövskog i södra Sverige, säger Ben Smith.

drog en repa i eftermiddag, så fett :banana

Last edited:
På söndag drar jag på mig mitt sexiga craft-ställ och kör en vända. Det får nog bli en fleece-tröja med hög krage utanpå skinnet också, det är så specialsnyggt när man har ryggpuckel.

/A

tack vare 7+ här uppe i norrland har all snö smält bort och jag kunde slita fram hojjen o tvätta o vaxa den, något som jag inte han då det redan va snö och - ute då jag hämtade den i tisdags :D

Bifogat

• polerad2.jpg
    polerad2.jpg
    64.5 KB · Visningar: 69
  • polerad3.jpg
    polerad3.jpg
    73.2 KB · Visningar: 83
Tycker det är skrämmande.

Snart kommer våren i juni eftersom vintern inte kommer att komma förrän i april. Spelar ju ändå ingen roll att det är "varmt" nu eftersom det blir mörkt klockan 1600.

Hoppas det beror på växthuseffekten.
Om alla körde 2-takt skulle vi säkert kunna fira jul runt den grönskande majstången om några år :)

körde runt en 20 mil på värmdölandet idag....lite kallt om tassarna.... :öl

Ha, det är sanslöst vilket väder det är.

Kylen har gått sönder här hemma (frysen gick sönder för en månad sedan :huvet ) I vanliga fall vid den här tiden på året hade det inte varit nga problem o ställa maten ute på altanen men nu är det ju för sjutton 12+ ute.

Tog en tur i går..sååå jädra gött :banana

Last edited:
Det var riktigt skönt i lördags men jag mötte bara tre fyra hojar på Bulten(se upp det var lite grus) vid lunchtid och såg 6 kromslädar vid Rosenhill. Blir det lika bra väder till helgen får man väl lufta igen.

Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis