lakehillracing
Ny medlem
Jag söker tävlingskalender för sm/so -09, är det någon som har koll på detta.
Men Mr Highsider har fortfarande inte uppdaterat kalendern med korrekt sm datum för sviestad
13-14/6 ska det va tror jag
Inte officiell antar jag. Men på Highsiders hemsida finns denna.
Kalender SM / SO
Roadracing SM
9-10 maj Anderstorp
16-17 maj Falkenberg (SO)
30-31 maj Linköping
25-26 juli Karlskoga (SO)
8-9 aug Knutstorp
12-13 sept Karlskoga (SO)
Scandinavian Open
16-17 maj Falkenberg (SM)
27-28 juni Alastaro, Finland
25-26 juli Karlskoga (SM)
22-23 aug Våler, Norge
12-13 sept Karlskoga (SM)
http://www.highsider.se/kalender_smso.html
Vad blir det i år för Kim då?
/Sleven
Sitter i förhandlingar med fabriken i Österike om en -09 Puch Dakota med hobbex kit, men går inte det i lås så kör Kim samma som förra året.
Inte officiell antar jag. Men på Highsiders hemsida finns denna.
Kalender SM / SO
Roadracing SM
9-10 maj Anderstorp
Edit. Ser nu på Linköpings hemsida att dom har 13-14 Juni som datum för sin SM deltävling.
Ovanligt sunt upplägg. Inte premiär i kyla, tre race tight och sedan två månader under sommaren utan racet för att sedan köra allt på en gång till hösten.Bästa SM-schemat på länge!!
Tack till dom som lagt det i år!
Enligt svemos kalender ska det köras Rookierace på fredagen den 8/5 på Anderstorp. Nån som vet vad planeringen är, ska supportklasserna inte köra under SMhelgen utan som nåt endagsevent eller??? Antar att Bernström snart kommer med svaret.
Men Mr Highsider har fortfarande inte uppdaterat kalendern med korrekt sm datum för sviestad
13-14/6 ska det va tror jag
Fick aldrig någon info om att det ändrats. Fixat nu.
Det låter ju som att det kommer bli ganska tight då, om man ska hinna med alla kval + 2 race på två klasser på en dag? Inte mycket vila mellan där inteEnligt svemos kalender ska det köras Rookierace på fredagen den 8/5 på Anderstorp. Nån som vet vad planeringen är, ska supportklasserna inte köra under SMhelgen utan som nåt endagsevent eller??? Antar att Bernström snart kommer med svaret.
Det låter ju som att det kommer bli ganska tight då, om man ska hinna med alla kval + 2 race på två klasser på en dag? Inte mycket vila mellan där inte
Stefan, blir det nån träningsdag på torsdan då?
Ja, jag skulle precis skicka iväg en anmälan till chefen om semester alla fredagar före tävlingshelgerna när jag såg den här trådenDet där upplägget hade jag hoppats på att det endast var ett dåligt rykte, men det verkade det ju inte vara Vi får hoppas på ordentligt rabatt på anmälningsavgiften istället, om det är träning på torsdagen så blir det ju två semesterdagar dessutom.
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |