Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lion skrev:Helt klart sevärd!
Bakom denna film döljer sig vardagen i muslimska hem.....
JoUh skrev:...
Jaja, man kan undra över mindre...Nu ska jag träna och drömma om våren.
t-rex skrev:Man kan undra om du har någon poäng med dina inlägg.
Man kan undra över så mycket...
t-rex skrev:Man kan undra över mycket. Man kan undra om du har någon poäng med dina inlägg. Man kan undra var denna längtan hos en del att kategorisera företeelser som de inte förstår och som de är rädda för kommer sig av. Är det något i barndomen? Man kan undra om källkritik är något som lärs ut i skolan nu förtiden? Kritiskt tänkande? Tänkande överhuvudtaget?
Man kan undra över så mycket...
Lion skrev:Visst kan man undra över mycket......men vem har sagt ngt om kategosering, ...
Lion skrev:Helt klart sevärd!
Bakom denna film döljer sig vardagen i muslimska hem.....
Lion skrev:...
eller främst av allt......vad vet du om vad jag vet? ...
Chris Ash skrev:Förmodligen att sprida desinformation,vantolkningar,rena fantasier samt antiislamistisk propaganda.
Är du med i nån kristen sekt JoUh? Eller du bara hatar muslimer?
Lion skrev:Vaddå vantolkningar/rena fantasier? Är du helt väck eller?! Bor du i en grotta eller har du helt isolerat dig från samhället?
Kolla nyheter, se dig runt omkring.
Du måste lära dig skilja på FAKTA och annat skit du uttalar dig om.... :kocko
DFMSWEDEN skrev:Just det ERFARENHETER!!!!!!!!!!!!
Jag har många dåliga sådana ifrån kristna, typ sekter och så....MEN ännu flera ifrån muslimer faktiskt ........
Muslimerna är fortfarande kvar i medeltiden.....![]()
Hoppa nu på mig och säg att jag har åt helvet fel.....![]()
För här finns alltid någon som vet bäst.....![]()
Chris Ash skrev:Ja du vet i alla fall ingenting, det i kombination med din uppenbara dumhet gör att snart sagt vilken invandrad muslim som helst skulle vara till större nytta och glädje för sina medmänniskor.
Chris Ash skrev:Ja du vet i alla fall ingenting, det i kombination med din uppenbara dumhet gör att snart sagt vilken invandrad muslim som helst skulle vara till större nytta och glädje för sina medmänniskor.
Chris Ash skrev:Ständigt denna låga nivå på grisbrottningsforumet.
I denna tråd återfinns en av Jouhs smutskastningskampanjer
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=66355
Sen kan det vara bra om man inte hetsar upp sig som en folkölsberusad fjortis. För diskussionsdeltagarnas trevnad alltså.
Lion skrev:Läste igenom hela alla inlägg både från dig och från "Jouh", och kunde ärligt talat inte hålla mig för garv!![]()
"Smutskastningskampanjer"? Du har ju verkligen visat hur påläst du är! Han försöker ju (förgäves) rätta en idiot.
Det Jouh skriver är refererat till koranen och verkliga händelser. Sådana händelser som har förekommit men som muslimska mydigheter lyckats dölja. (Snälla, börja inte duskutera vilka händelser för dessa är dokumeterade och tom. filmade! Ett av måååååånga är "Svärdets år", tips. sök Google).
Hehehe.....folkölsberusad fjortis? När jag läser igenom dina inlägg vet jag inte om jag ska gråta eller skratta!![]()
DFMSWEDEN skrev:Varför är de inte så civiliserade då? stenar människor till döds samt en helt sne vriden kvinno syn....så min "uppenbara" dumhet, är inte befogad då.....
Med tanke på din låga ålder, så är dina erfarenheter väldigt begränsade!!!
alla har inte possitiva erfarenheter av muslimer...för det är väl det ämnet handlar om...så blanda inte in andra jämförelser nu !
Chris Ash skrev:De "de" du pratar om är i runda slängar 1 miljard människor. Alla människor bör ha rätt att bedömas som enskilda individer. Generaliseringarna och fördomarna rotar sig alltid i okunskap och rädsla och baseras konstigt nog alltid på de värsta elementen.
Bara för att jag vet att många svenskar är korkade,lönnfeta soffrasister eller hustrumisshandlare så dömer jag inte ut hela svenska folket för det.
Sen tjatet om "egna erfarenheter", om folk kunde sluta vara så jäkla hjärndöda att de kategoriskt avfärdar en sjättedel av jordens befolkning som "levandes kvar på medeltiden" på grund av "egna erfarenheter" så hade världen varit en trevligare plats.
DFMSWEDEN skrev:Då kunde "de" ju börja med att bli civiliserade först!!!
Sedan kanske vi i europa kan börja acceptera dessa människor....
Att de är en miljard människor kanske beror på att de inte vet hur man skyddar sig......![]()
DFMSWEDEN skrev:Då kunde "de" ju börja med att bli civiliserade först!!!
Sedan kanske vi i europa kan börja acceptera dessa människor....
Att de är en miljard människor kanske beror på att de inte vet hur man skyddar sig......![]()
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|