Macho Woman
Äppelkäck
Oseriöst eller viktigt ämne? http://www.cyclenews.com/ShowStory.asp?HeadlineID=7777
(Obs Valmers! Det är viktigt för dig!)
(Obs Valmers! Det är viktigt för dig!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chris Ash skrev:Bra, han kan hålla sig till dejtprogram och AMA:s superbikeserie för de som aldrig har varit, inte är och aldrig kommer att bli världsmästare.
Chris Ash skrev:Bra, han kan hålla sig till dejtprogram och AMA:s superbikeserie för de som aldrig har varit, inte är och aldrig kommer att bli världsmästare.

Nja, har inte Lawson, Schwantz, Rainey och Spencer kört AMA Superbike?Chris Ash skrev:...AMA:s superbikeserie för de som aldrig har varit...världsmästare.
Macho Woman skrev:Nog för att han passar i dejtprogram, men han behöver ju inte sluta i MotoGP för det. Jag ser honom gärna så mycket som möjligt.
Nu finns det förresten bilder från programmet på motogp.com också...
Du är så ytlig...Macho Woman skrev:Jag ser honom gärna så mycket som möjligt.![]()
CorbenDallas skrev:Du är så ytlig...
Då kan ju Biaggi hänga på, om det är de kriterierna som gäller.Chris Ash skrev:Bra, han kan hålla sig till dejtprogram och AMA:s superbikeserie för de som aldrig har varit, inte är och aldrig kommer att bli världsmästare.
valmers skrev:Då kan ju Biaggi hänga på, om det är de kriterierna som gäller.
Det visste la vi brudar innan vaMacho Woman skrev:Oseriöst eller viktigt ämne? http://www.cyclenews.com/ShowStory.asp?HeadlineID=7777
(Obs Valmers! Det är viktigt för dig!)
: Ja kan ställa upp som Paraplyflicka.... eller nej just det, ja vill ju köraJörgen Player Special skrev:Torkel och jag planerar ett nytt program för racerförare BABEtracker kommer det heta!
/JPS
Neil Hodgson är världsmästare och kör i AMA (vann förra räjset)Chris Ash skrev:Bra, han kan hålla sig till dejtprogram och AMA:s superbikeserie för de som aldrig har varit, inte är och aldrig kommer att bli världsmästare.
Du får väl fråga Hagster nästa gång ni har middagsdejtMiss_Orchidee skrev:Det visste la vi brudar innan vatror ni dom har nått under skinnställen
:
![]()


Jaha? Nu snackar vi riktig världsmästare, i riktiga klassen.norrlansguld skrev:Precis, för 4 faldig mästare i 250 är ju inte mycket till merit.
valmers skrev:Jaha? Nu snackar vi riktig världsmästare, i riktiga klassen.
Vem är världsmästare i F3000/GP2? Ingen bryr sig, det är F1 som gäller.
Vem är världsmästare i J-WRC och P-WRC? Ingen bryr sig, det är WRC som gäller.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |