Bevisat: roadracingkillar är populära hos damerna

Bra, han kan hålla sig till dejtprogram och AMA:s superbikeserie för de som aldrig har varit, inte är och aldrig kommer att bli världsmästare.
 
Chris Ash skrev:
Bra, han kan hålla sig till dejtprogram och AMA:s superbikeserie för de som aldrig har varit, inte är och aldrig kommer att bli världsmästare.
:tummenupp
 
Chris Ash skrev:
Bra, han kan hålla sig till dejtprogram och AMA:s superbikeserie för de som aldrig har varit, inte är och aldrig kommer att bli världsmästare.

Nog för att han passar i dejtprogram, men han behöver ju inte sluta i MotoGP för det. Jag ser honom gärna så mycket som möjligt. :nicka

Nu finns det förresten bilder från programmet på motogp.com också...
 

Bifogat

  • nicky.jpg
    nicky.jpg
    63.8 KB · Visningar: 606
Macho Woman skrev:
Nog för att han passar i dejtprogram, men han behöver ju inte sluta i MotoGP för det. Jag ser honom gärna så mycket som möjligt. :nicka

Nu finns det förresten bilder från programmet på motogp.com också...

Torkel och jag planerar ett nytt program för racerförare BABEtracker kommer det heta!

/JPS
 
Chris Ash skrev:
Bra, han kan hålla sig till dejtprogram och AMA:s superbikeserie för de som aldrig har varit, inte är och aldrig kommer att bli världsmästare.
Då kan ju Biaggi hänga på, om det är de kriterierna som gäller.
 
Chris Ash skrev:
Bra, han kan hålla sig till dejtprogram och AMA:s superbikeserie för de som aldrig har varit, inte är och aldrig kommer att bli världsmästare.
Neil Hodgson är världsmästare och kör i AMA (vann förra räjset) :)
 
äsch.

Min sambo är bäst just för att han är han och inte för att han ibland kör på bana, eller kör hoj över huvudtaget :kär :tummenupp
 
norrlansguld skrev:
Precis, för 4 faldig mästare i 250 är ju inte mycket till merit.
Jaha? Nu snackar vi riktig världsmästare, i riktiga klassen.

Vem är världsmästare i F3000/GP2? Ingen bryr sig, det är F1 som gäller.
Vem är världsmästare i J-WRC och P-WRC? Ingen bryr sig, det är WRC som gäller.
 
valmers skrev:
Jaha? Nu snackar vi riktig världsmästare, i riktiga klassen.

Vem är världsmästare i F3000/GP2? Ingen bryr sig, det är F1 som gäller.
Vem är världsmästare i J-WRC och P-WRC? Ingen bryr sig, det är WRC som gäller.

Men tror du inte Biaggi hade varit regerande mästare i stora klassen om han också fick köra lika bra hoj som Rossi :lol
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top