Fireblade klubb

h900 skrev:
Hej är det någon som vet om det finns en fireblade klubb :yoparty

Tjena!
Jag har oxå letet runt, och hittade bara vtr.nu.
Det hade varit kul om någon kände sig manad att kanske styra upp något åt oss bladeförare... eller?
Jag tycker ialf vi skulle starta en ordentlig tråd här på sporthoj för oss... :)

addegbg skrev:
Tjena!
Jag har oxå letet runt, och hittade bara vtr.nu.
Det hade varit kul om någon kände sig manad att kanske styra upp något åt oss bladeförare... eller?
Jag tycker ialf vi skulle starta en ordentlig tråd här på sporthoj för oss... :)

Vi kan göra så här, ge mig en najs layout så kan ja snickra ihop en fireblade site för oss honda lovers :tummenupp
(Suger som grafiker, kan kodning) :fyllisar

iuridae skrev:
Vi kan göra så här, ge mig en najs layout så kan ja snickra ihop en fireblade site för oss honda lovers :tummenupp

Jag är helt fel person när det gäller datorer och grafik, måste finnas någon annan som kan. :)

Ja det skulle vara roligt att skrämma igång Firebladeklubben på nytt.
Är ändå tacksam att Håkan låter oss husera på www.vtr.nu tills vidare.

iuridae skrev:

Ja hur går de :va någon som vet någon firebladeklubb,någon måste ta tag i detta, är de ingen som kan o har lust att ta tag i detta o knåpa i hop en sida?

hmm... hittade den här gamla tråden, finns det fortfarande nått intresse för detta?

Jo... tänkte bara kolla om intresset fanns kvar, skulle kunna tänka mig att sparka igång bollen i sånt fall... Men vill ha några med mig annars e det inte lönt...

Skulle ju faktiskt vara kul och kunna samla alla blades på ett ställe och köra lite träffar... fast... kanske bara jag som tycker det...

Skulle ju faktiskt vara kul och kunna samla alla blades på ett ställe och köra lite träffar... fast... kanske bara jag som tycker det...

:tummenupp Superb idé tycker jag!
Visserligen bor jag i underbara Skåneland. men träffarna kan ju alternera mellan landskapen. Bara en tanke..

:tummenupp Superb idé tycker jag!
Visserligen bor jag i underbara Skåneland. men träffarna kan ju alternera mellan landskapen. Bara en tanke..

Precis! Fixar bara en hemsida och ett litet forum där man kan styra upp lokala träffar och större träffar... Samt tänkte lite info om alla fireblade modellerna, lite historia o.s.v...

Har ev. några sponsorer som kan vara intresserade också, så man kan få rabatter o.s.v... men ska man lägga ner tid på det så vill jag veta om intresse finns...
Så tyck till här i tråden om ni e på den här idén...

Kolla med HRCS, Hondas paraplyorganisation för klubbarna. De kan ev. hjälpa till med servrar m.m.

Det låter som en toppen ide tycker jag :tummenupp
Är ju ingen hojägare nu, men när ja blir "stor" så ska jag ha en blade, så är det bara :rolleyes:
Så jag kommer om ett eller några år till forumet :yoparty

Låter som en utmärkt idé :tummenupp
Bytte nyligen från VFR till en 929.
"Vi" har sidan "vfr-forum.se", kolla med Conseal om du skulle behöva kontakter eller lite hjälp.

Back