Is = Isracing

• Thread starter Thread starter Majk
  • Start date Start date

Majk

Guest
Nu glada rejsing vänner har isen lagt sig ( även ni som åker skridskor den är blank som en spegel)

Tror dock inte den är lika tjock som min mage men jag ska ner med isborren imorgon å kolla tjockleken.....ska försöka hålla er uppdaterade :tummenupp

Majk skrev:
Nu glada rejsing vänner har isen lagt sig ( även ni som åker skridskor den är blank som en spegel)

Tror dock inte den är lika tjock som min mage men jag ska ner med isborren imorgon å kolla tjockleken.....ska försöka hålla er uppdaterade :tummenupp

Så om du ramlar genom isen vad gör du då med borren? :D

:huvet Vart fan är isborren , kan lätt bli såhär när man har för mycket prytlar i bo`n....orkar inte leta mer :brinnerup

Något som har halvhyfsade dubb däck att sälja??? Så det finns en chans att man åller sig på hjulen.... :Bugar NÄr man sen har fått på dem så är det ju rajraj på isen som gäller!!

Albertsson skrev:
Isen kommer sent denna vinter vi kan nog inte räkna med att åka is förrns tidigast i skutet på januari :(
Men tills dess kör vi i skogen! :tummenupp :banana

Albertsson om du klickar på redigera kan skutet bli slutet om du ändrar mvh majk

Majk skrev:
Ledsen att behöva säga att isen är snart borta igen ty detta skitväder som vi fick gör att isen tynar bort jag blir så :huvet

Blir ju inte förvånad om du tagit all is till groggarna som blandas i din fina boning :gnissla

Såg en varning i Vlt angående isen på Mälaren förra veckan , men idag har jag varit på isen å den höll jag menar man är ju tung. Skämt å sido den verkar stabil men jag bor vid en vik med grunt vatten så där är den stark , är väl mest på stora sjön det är osäkert nära Farleden å på riktigt djupt vatten.

Ta hojarna å rejsa på men kolla isen där ni kör först :tummenupp

Idag va det 5 eller 6 crossar å smiskade is utanför mig så det "funkar" försökte ta en bild på dom men dom va för långt ut.

is åkarna enhagen

:arsele :va du får väl lufsa ut på isen å plåta om du har taskigt objektiv
Majk skrev:
Idag va det 5 eller 6 crossar å smiskade is utanför mig så det "funkar" försökte ta en bild på dom men dom va för långt ut.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back