Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Detta är tredje tråden jag läser om våren... Nu hoppas jag fasen att ni alla har rätt!Tompalino skrev:
Firefly skrev:Detta är tredje tråden jag läser om våren... Nu hoppas jag fasen att ni alla har rätt!
Måndag klockan tre, då kommer våren.... Det sa min chef!sanntur skrev:Hmm, -4.5 Känns som om nån ljuger....
nä skämt o sido..snart så..Ja men tack... Vad snällt. Gör min dag värre bara. Den var dålig nog som den var...Lucifer skrev:Hörde att det skulle bli snö imorgon.....
Kan ha fel...Firefly skrev:Ja men tack... Vad snällt. Gör min dag värre bara. Den var dålig nog som den var...
Lucifer skrev:Kan ha fel...
(då menar jag hojen och ingenting annat!)Jag såg en.. genom visiret, kastade i mig lunchen på jobbet idag och körde 50 minuter på lunchen, sen efter jobbet drog jag 5 mil för att lämna in henne på service. har hittat ett RIKTIGT BILLIGT serviceställe. kommer att dela med mig av mer detaljer när jag hämtar hojen så jag vet om dom är bra.Tompalino skrev:Du har fel!![]()
Har sett inte mindre en tre hojar ute på vägarna idag. Gissa om jag längtade efter lillen därhemma...(då menar jag hojen och ingenting annat!)

crashtestdummy skrev:Jag såg en.. genom visiret, kastade i mig lunchen på jobbet idag och körde 50 minuter på lunchen, sen efter jobbet drog jag 5 mil för att lämna in henne på service. har hittat ett RIKTIGT BILLIGT serviceställe. kommer att dela med mig av mer detaljer när jag hämtar hojen så jag vet om dom är bra.
Dom lovade att vara klara innan påskhelgen![]()
en fråga till er som är vana med RR-däck (Dunlop sportmax).. hur varmt ska det behöva var ute för att däcken ska funka någolunda? jag får dom inte varma, så det bara spinner när jag gasar.
David
Jag och MR Gixxer va ute o gasa lite i stan i går kväll, De va inte mycke fäste men fan så kul!!sanntur skrev:Har för mig att det inte va fullt så lurt längre när det blev +5-7 i marken. Men det dröjer nog fram i maj innan det börja bli fäste på riktigt.

Jag gissar på att nån av er går i backen... Ska vi starta en vadslagning?Wolfskin skrev:E ni med på lör då om vädret tillåter?
Torget kl 12:00.
Bara en kort tur.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |