Samåkning i Karlskrona

Nonstop

Medlem
Gick med
17 Apr 2009
Hoj
Superduke -09
Har letat runt lite men inte hittat någon direkt Karlskrona-tråd.

Måste finnas massa liksinnade att åka runt med i sommar.

Jag är själv nyinflyttad så ja har inte så bra koll på alla som åker :D

Hälsn Peter

jupp

visst e de bedrövligt, mycket bättre drag i tex ronneby, men det hindrar ju inte att vi drar igång ngt, jag e på, kanske får vi några blekfisar med oss.

jajjamensan.

Någon av er som ska köra något nu på söndag?

jajjamensan :banana , fast de blir banan med höghjulingen, sorry, e de inte kallt på asfaltsmoppen ? har inte provat min ännu i år.
Hade gärna hängt med annars, lovat bort mig söndag, kom lite hastigt på, nästa gång ?

jajjamensan :banana , fast de blir banan med höghjulingen, sorry, e de inte kallt på asfaltsmoppen ?
Nja, beror väl på. I söndags när jag stack hemifrån kl 7 var det två plussgrader, det var kallt! Men sen under dagen kom solen fram och det blev perfekt hojåkarväder! Verkar vara lite solchanser på söndag, så det blir nog skönt :)

Jo jag hoppas att jag hinner köra en sväng på söndag.
Har du varit med och kört på söndagar förut? Var brukar ni träffas? Jag är nyinflyttad och hittar i stort sett bara till och från jobbet och till ica :p

Kul med folk som kör hoj.

Lite dåligt drag i Karlskrona nu för tiden, så det bästa är nog om man kan köra ihop med folk från Ronneby också, dem är inte speciellt många där heller...

Jag har inte plockat ut hojen ännu så räkna inte med mig på ett par veckor minst, men sen jävlar :D

Har lite att lacka och så först + att det skall göras service.

jag e på.

dunder har nya sulor o verkar trivas fint med det, klappat o klart nu, redo för rocknroll närsomhelst nu :yoparty

Någon som har en garageplats att hyra ut till mig i Karlskrona-trakten? Ju närmre Lyckeby/Spandelstorp destu bättre, men jag kan tänka mig att köra en mil eller två om det är det som krävs :)

Onsdag låter bra. Vid ca:1800? Blir det fint väder eller ska det regna denna vecka?
Kan gå till helgen med, det enda är att man inte kan vara lika "impulsiv" som man var förr.

Det är så ostadigt väder nu, så det går ju inte veta från en dag till nästa om det kommer vara uppehåll eller inte...

Jag har inte löst det med garageplats än, så tills på onsdag har jag troligtvis inte fått ner hojen hit än. Vilket ju förstås inte hindrar er andra från att köra på onsdag om det är fint väder!

Verkar vara mer aktivitet i denna tråd nu än på "Karlskrona" tråden.

Har ni planerat några fler körningar närmsta tiden?

Åkte på magsjuka i veckan därav inget från mig. Hade vart skoj om man kunde köra en sväng på onsdagar kl 1800 om det passar fler. Kan kanske bli en sväng till helgen. Återkommer om detta iofs.
Hör ju en del som kör runt kring Nättraby där jag bor. Borde kunna bli några i alla fall.

Heeeh !!!! var ute o flärpa lite igår kväll, mysko väder, varmt o fuktigt=kanongrepp.

onsdag dålig dag för mig, rödeby e öppet lördag, måndag o onsdag, jag e på alla andra dagar, torsdagar som uppvärmning för helgen ?
Nån som hänger på "sisten till borgholm pröjsar pizzan" ?

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!