Livsstilsfråga.. *VIKTIGT*

Tjöpa Diamantiörat?

• Antal röstningar
    0

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Först o främst: Nej jag ska inte bli snoppfäktare, visst att man har ledsnat på brewdar sedan länge men fortfarande är de heta nog att motivera mot bajspack, tyvär? :gnissla

Näe detta handlar om örhänge, diamantörhänge närmare bestämt( ska fortfarande inte bli gei).

Gick runt på stan när jag plöstsligt fick en knäpp och svängde in till en juvelare, jag som knapt ens har knappar på skjortan, än mindre smycken...

Efter att jag förhört juvelaren ang klarhet, storlek, priser etc så dök de upp en del frågor i min skalle som jag var tvungen att smälta i lugn o ro( fråga vad pappa sh tycker):

#1. Har jag en tidig medelålderskris eller va ere med mig?
#2. Kommer jag ångra att jag la ner 15-20 lakan på ett gruskorn?
#3. Har varken tatuering eller piercing, ska man spräcka nollan?
#4. Man vill ju inte bidra till eländet i Afrika, eller? Det kom ju faktiskt en juste rulle som produkt av det. :BloodDiamond
#5. Är det bättre att köpa en hemma i Sverige än i hong kong av någon anledning?

15-20 lakan????

Är du sjuk i huvet, det får du ju en åkbar hoj för.

Vad är det för fel på dig? Det är inte tufft med en diamant i örat, än mindre köpa en äkta för såna summor, ingen tycker du är tuffare bara för att den är dyr.

Om du inte redan nu förstår varför du inte ska köpa så är du redan förlorad.

Stick in till Statoli och köp en säck kolbriketter. Häng en sådan i örat, nästan samma sak. Gillar du det så köp diamanten. Glöm bara inte att ändra ditt nick till P Diddi eller nått. :hihi

Fan vad jag skulle skratta om jag om en månad läser en tråd av Martein

"VIKTIGT hur hitta ett borttappat örhänge?"

1. Ja
2. Ja
3. Nej
4. Har oxå sett filmen
5. Jag vet inte, men kan du själv se skillnad på äkta LR ej? Om ej så har du svaret...

Last edited:
Fick mig ett gott skratt när jag läste reaktionerna av vissa.. :D

Detta var som sagt ett infall, kanske e lite eggstra lessen eller nått jag vet inte.. :va

Men efter att jag pratade med en lokal medelklasstjej om samhället från hennes synvinkel så mådde jag dåligt på riktigt.
Borde ta nämnda summa och donera till vanliga butiksbiträden eller nått, som straff för denna korkade idé..
Är bara glad att jag inte bad henne om "stil tipps" först.. :gnissla

Vad är det för fel på dig? Det är inte tufft med en diamant i örat, än mindre köpa en äkta för såna summor, ingen tycker du är tuffare bara för att den är dyr.

Exakt så har jag tyckt tidigare...

Vilka har diamant i örat?!
PuffyPiddyDiddy, Adnan Gangster och Christian TreSteg Olsson...

Vem av dem identifierar du dig med?

1. Diamantörhänge på killar ÄR gej.

2. Diamanter köpes nere i Arabvärlden till en spottstyver mot de kartellbildande svenska handlarna, som bara rånar en.

3. Detta trodde jag inte om dig Martein - diamantörhänge!
Kingigt eller maximalkokett? Välj själv.

4. Tjackar du detta örhänge - se pkt.1 - och du är farligt nära BP.

5. Uppskattar folk som vågar - go for it! Men räkna med kommentarer från omvärlden. Både + och - Jag tror jag ger dig en :tummenupp trots allt.

Ska du ha ett diamantsmycke så ska det vara intimpiercing. Och en redigt stor diamant ska det vara så att tjejen tappar andan när hon får se den så att du kan låtsas att det var på grund av ditt stora organ hon reagerade.

Ja, klart du ska slå till på en diamant! Du kan ju säker göra om örhänget i framtiden om du vill ge bort en dyr ring till någon kil.... chey.

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back