Yamaha xt125

Bullten

Ny medlem
Gick med
3 May 2007
Hoj
Ch Racing 05(såld) SV 650
Jo det var ju så här att jag hade planerat att köpa en Yamaha XT... Finns det någon som äger en XT som skulle vilja svara på frågor om bensinkostnader, toppfart, enkla tips för att göra den snabbare utan att det ska kosta skjortan och lite sånt där.
Helst inga svar som "SÖK!!" eller "LÄR DIG ANDVÄNDA SÖKFUNKTIONEN" ja ni fattar. Man tackar o bockar på förhand :tungan

du bör tröttna på den på 1 månad om inte snabbare köp 2t det är värt fet om du inte är tråkig och bara ska använda den som transportmedel då ska du köpa den men räkna med att få ett helvete att sälja den ;)

inte för att prata dåligt om XT men yamaha har en lite dyrare model DTr eller DTx. till och med yamaha återförsäljare säger att den är mycket bättre kvalitet än Xt.

inte för att prata dåligt om XT men yamaha har en lite dyrare model DTr eller DTx. till och med yamaha återförsäljare säger att den är mycket bättre kvalitet än Xt.

varit intresserad ett tag av xt125x men insåg sedan att jag ville ha något lite bättre och med mer hk :P ^^ men om du tvunget ska ha 4t köp ch:n mkt bättre:tummenupp

Tack för de negativa kommentarerna =) nej men det är det att jag har bara 20 lök och behöver en bensinsnål hoj för jag har inte pengar till att tanka stup i kvarten.. Tack för mig:P

2975890 Tack för de negativa kommentarerna =) nej men det är det att jag har bara 20 lök och behöver en bensinsnål hoj för jag har inte pengar till att tanka stup i kvarten.. Tack för mig:P
ok men du ska veta att det finns inget "trimm" eller pluggar till den som ger nån märkvärdig effek skilland, så kom inte å klaga sen att den är slö. för det är den.

så nu har vi varnat dig :)

Har en XT och en RS och man kan säga att det är ganska stor skillnad på den:D
Men XT:n drar ju fan ingenting :tummenupp så det är en bra hoj om man ska pendla, toppfarten ligger runt 100km/h. trim finns men har inte testat nått sånt än, men de kanske kommer:)

Det var det jag trodde..
Så varför skulle Ch'n vara bättre än Xt'n? :va

den kanske inte är det ;)
lite vilda tankar:
den kanske är lite lättare
annan förgasare/annat rör
lättare svänghjul (ska tydligen leda till att saker känns rappare)

en sak är säker, den är snyggare

Igge, tänkte inte på det! Men.. Xt'n är snyggare än Ch'n ;)

smaken är väl som baken :)

Men nu är det ju inte säkert att det är några större skillnader, och det tror jag inte att det är
men det är samma motor i grunden iaf

Jahaja. Nu har jag varit och testkört polarens nsr och nu har jag nog fastnat för sporthoj och då blir det inte en 4t cbr eller nåt utan nu ska det vara en rs :yoparty men angående xt så är det samma drag i dem som fiddys?
förisåfall är det nog inte att satsa på 4t:tungan

Jag säger som de andra MZ ägarna här, Grymm hoj! Jag har bara haft min RT125 ett kort tag men jag kan säga att dem är riktigt bra hojar. Heja MZ! Hoppas dem blir vanligare på våra vägar!

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back