Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
heliac skrev:Då har både hoj och turbo inhandlats och därmed är bygget igång. Det är en GSX 1400 -02 som ska få fighterkläder och konstgjord andning.
lahi skrev:http://www.sandrpro.com/gsx1400turbo.htm Lite inspiration kanske? Om inte annat så kan du ju se lite av deras upplägg
Oj, ja, det har du rätt i... bortse från mitt tidigare inlägg! Hann inte kolla på bilderna innan jag var tvungen att sticka, så jag bara postade länken...andersbrink skrev:...eller snarare hur man inte lägger upp sitt turbobygge. Jämför avgaskrökar, turbomontering, intercooler och rördragning och jämför med ett svenskt turbobygge. Med lite planering går det få det snyggt med väldigt mycket pulver.
du ärheliac skrev:Då har både hoj och turbo inhandlats och därmed är bygget igång. Det är en GSX 1400 -02 som ska få fighterkläder och konstgjord andning.
WestW skrev:Verkar tung och klumpig. Rakt fram får det nog stadigt dock![]()
lahi skrev:Heliac, bygg inte så...![]()
andersbrink skrev:![]()
Precis, bygg som Andersson, Lahi eller Marklund!
Jonathan skrev:Nu blir jag väldigt fundersam..
Anar en viss ironi här.. eller tyckte du det såg ut som skit på riktigt![]()
heliac skrev:Jo men nog såg det ganska "rörigt ut"...hade gått att göra det där en hel del snyggare. Men huvudsaken är ju att man är nöjd själv.
Jonathan skrev:Anar en viss ironi här.. eller tyckte du det såg ut som skit på riktigt![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |