Samåkning i Värnamo i sommar???

speedhunter skrev:
Tänkte se hur stort intresset är för samåkning i och kring Värnamo i sommar???? :banana

Kommer vara till och från i Värnamo i sommar. Så jag är på! :tummenupp

//KaliZ

Jag bor i Vmo o en tur hänger jag alltid med på!

Ska börja köpa mig en 660 sen ska vi gasa! :yoparty

Jag vill också vara med. Jag bor visserligen i Anderstorp men runtomkring V-mo är inte fel.

KaliZ skrev:
Oj! hur ska vi samordna allt det här. :va

Sätt fart!!! :7peta :tummenupp

Finns gott om hojar!

Så fort jag får cash ifrån försäkringen så blir de affär!

Sammordningen kan jag sköta!

MHK skrev:
Finns gott om hojar!

Så fort jag får cash ifrån försäkringen så blir de affär!

Sammordningen kan jag sköta!

Ja du bor ju i byn..så det vore ju smidigt! :)

//KaliZ

Kul att så många verkar iuntresserade!!! Själv är jag inte tillbaka i Värnamo förrens lördag den 4:e juni, kanske kan samla ihop ett gäng fram tills dess??? :banana

speedhunter skrev:
Kul att så många verkar iuntresserade!!! Själv är jag inte tillbaka i Värnamo förrens lördag den 4:e juni, kanske kan samla ihop ett gäng fram tills dess??? :banana

Jag sätter på nytt drivpaket den 3:e ...osså e man visst ledig på måndag sedan den 6:e...så däremellen nångång hade väl varit ypperligt om vädergudarna tillåter. :tummenupp

/KaliZ

MHK skrev:
Så när ska vi ta turen?

Hur är intresset för att dra ihop ett gäng o fara till Uråsa på lördagen? Samt att kanske ta en sväng även på söndagen...då de andra som inte vill till Uråsa kan ansluta. :confused:

Hojen står nu i väntan på drivpaketbytet så jag är duktigt sugen på att ut o rulla i helgen, om nu inget strular dvs.

//KaliZ

ville bara få liv i tråden igen..! blir det nån åkning i stan snart??? (vet att vädret är surt..)

porec skrev:
ville bara få liv i tråden igen..! blir det nån åkning i stan snart??? (vet att vädret är surt..)

Klart det blir!!! Ska till västervik en sväng denna helgen dock sedan är jag PÅ i alla fall vad det gäller åkning på helgerna.

//KaliZ

MHK skrev:
Jag är alltid på, bara o höra av sig när som.

Inte nu till helgen, men från och med nästa helg kommer jag veckopendla från värnamo...då jeflar ska vi ut i fara!!! Måste köra många mil i sommar... Ju mera jag kör, destå snabbare får jag break-even på hojen. :rolleyes: om nu det är möjligt.

//KaliZ

Vad säger ni grabs? ..å ev. flikkor med för den delen. Ska vi försöka oss på en åkning i helgen...eller satsar alla på att vara bakis efter midsommarfirandet?

//KaliZ

KaliZ skrev:
Vad säger ni grabs? ..å ev. flikkor med för den delen. Ska vi försöka oss på en åkning i helgen...eller satsar alla på att vara bakis efter midsommarfirandet?

//KaliZ

Svar = Bakis.. eller inte äns lyckats komma hem.. men söndag kanske?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman