Okej! Vem skrev lappen?!

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Jag har köpt mig något snyggt nu. Ge dig till känna Anonym, om du vill veta vad det är!

(För er som inte är skyldiga kan jag förklara att det låg en tia invirad i en lapp på min hoj häromdagen. På lappen stod det: "Köp dig något snyggt älskling /Anonym")

Last edited:
Okej, det var jag...
Det är inte lätt att impa på kjoltygen som fattig student.

Jag brukar åxå få såna där lappar lite då och då. Det måste finnas nån blyg och rik beundrare därute nånstans. Synd att han inte vågar visa sig bara. :tungan

Kia skrev:
Jag brukar åxå få såna där lappar lite då och då. Det måste finnas nån blyg och rik beundrare därute nånstans. Synd att han inte vågar visa sig bara. :tungan
Jag får bara arga blickar, pekande fingrar och annat tråkigt. Vad gör jag för fel? :va

:(

hållundan skrev:
Jag får bara arga blickar, pekande fingrar och annat tråkigt. Vad gör jag för fel? :va

:(

Ja vet inte riktigt va du gör för fel. Du kanske parkerar dåligt?? ;) Fast då brukar man ju ändå få lappar, med inbetalningskort då iof. :tungan Man måste nog se lite söt och go ut kanske?? :tungan :)

Kia skrev:
Ja vet inte riktigt va du gör för fel. Du kanske parkerar dåligt?? ;) Fast då brukar man ju ändå få lappar, med inbetalningskort då iof. :tungan Man måste nog se lite söt och go ut kanske?? :tungan :)
Det gör jag ju ;)

Sånna däringa lappar som du skriver har jag fått... 700 spänn fattigare :4skrika Det var inte mitt fel ju. :rolleyes:

UrbanTiger skrev:
Brukar få sånna lappar i internposten på jobbet. Fast det brukar vara 500 eller 1.000-lappar fästade på meddelandet :banana

Brukar åxå vara undertecknat med "Anonym". Hon kanske är BI den där Anonym, vad vet jag :va

Mjo eller så har den där annonsen du satte ut under pseudonymen Stilig hingst
hunnit ikapp dig :7peta

UrbanTiger skrev:
Gav upp den grejjen för det var bara "Hungriga Grå" som skickade nakenbilder på mailen hela tiden :zpy En och annan herrbild kanske jag kan vidarebefordra till dig :tungan

Gav upp den grejjen och bytte e-mail

:rofl

Gjort samma tabbe själv :crash :lol Kan informera om att det finns en Kvinna som heter Berit i Södertälje som har ett födelsemärke på rumpan som ser ut som en flodhäst.
Eller hur var det nu :va

UrbanTiger skrev:
Liknar mer en giraff om du fråga mej, möjligen en elefant med snabeln riktat uppåt. :rofl

Va fan,har hon skicka mina bilder till dig :gnissla

Men jag tycker bild på henne och hennes tama iller var lite över gränsen,och det där med grästrimmen skall vi inte tala om :kocko

För helvete, det var PÅ spårvagnen. Bara hon och jag.

Edit: Vid gamlestadstorget såklart, 7:ans mot Bergsjön!

hållundan skrev:
För helvete, det var PÅ spårvagnen. Bara hon och jag.

Edit: Vid gamlestadstorget såklart, 7:ans mot Bergsjön!

Ännu värre Berit i händerna på en charmör och kändis,hon kommer dumpa mig för den jä**la spårvagnen. :gråta

Last edited:
UrbanTiger skrev:
Har du inte fattat att det inte funkar med ultimatum om man ska ha ett seriöst förhållande :kocko
Det är bara din mamma som har laglig rätt att ställa ultimatum :fakta

Jag har faktiskt klappat Jennys katt! :Bugar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma