Bajsrester

Gör du rent?

• Antal röstningar
    0

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Jag tycker fenomenet bajsrester i toaletten är lika intressant som äckligt. Hur gör du när du har använt en offentlig toalett på krogen, jobbet eller en bensinmack? Var ärlig!

Nyteknik skrev:
Jag tycker fenomenet bajsrester i toaletten är lika intressant som äckligt. Hur gör du när du har använt en offentlig toalett på krogen, jobbet eller en bensinmack? Var ärlig!

Precis när man trodde att alla pollar var gjorda så blir man bryskt motbevisad.

Mingves, kom tillbaka. Allt är förlåtet.

Jag använder inte offentliga toaletter för nummer 2 :arsele

Kan tillägga att jag ogillar starkt när folk som kommer på besök använder min toa för nummer 2.
Fan, skit hemma för h-vete :6surkart

abstruse skrev:
Fylleinlägg på en skärtorsdag Nypanikar'n? :D
Faktum kvarstår, det är ofta dasset är fullt av skit, trots att folk spolat...
Trevligt? Inte direkt.

På jobb: Alltid.
På krogen: Ibland, beror nog på sinnestillstånd. Sen är det jäkligt sällan jag bajar på krogen också ifs...
På macken: Helt klart.

finns ingen risk att jag rengör en offentlig toalett, det är folk anställda för att göra det. Plus att jag sällan kollar in "fångsten" så jag vet inte hur mycket jag skitat ner

Gör rent hemma men hamnar nåt på kanten på krogen eller liknande så ställer jag mig fan inte och borstar. Usch vad vidrigt, det får någon annan göra :hihi

sandstream skrev:
Jag använder inte offentliga toaletter för nummer 2 :arsele

Kan tillägga att jag ogillar starkt när folk som kommer på besök använder min toa för nummer 2.
Fan, skit hemma för h-vete :6surkart

Så om en polare är på besök hemma hos dig för att grilla efter en hojdag och är 5 mil hemifrån när det börjar trycka på ovanifrån så ska han åka hem och skita? Och sedan komma tillbaka och äta?

Påminn mig om att inte hälsa på hemma hos dig några längre stunder! :fakta

//jaG

Jag Spökskiter alltid när jag är på besök eller på offentlig!! :tungan

Men allvarligt....är det nån som skiter på krogen?! skulle aldrig komma på tanken, då ska det vara bra jävla krisigt! tänk om det skulle låta.... :fart

Spolar. Om man vart lite nojjig i magen så att en smetig remsa limmar sig fast i toan tar jag en borste.
Sedan så brummar jag aldrig på krog eller restaurang.

Jag börjar förstå varför det inte var helt ovanligt att mötas av exkrementer när man lyfte mugglocket på min förra arbetsplats - ungefär varannan tycker det är normalt att lämna muggen så!

:zpy

UrbanTiger skrev:
fanns det inte en sida som hette www.ratemypoo.com eller nått liknande.
Det är bara att ta för sig Nyteknik :tummenupp

Oj, fan den hette visst så..................... en riktig skitlänk VARNING!

Amenvaihelvette. Den där länken var riktigt äcklig. Kunde inte låta bli att titta trots varningen. Hur hittade du den ?

supernaut skrev:
Äntligen en vettig poll.
klart att jag inte gör rent offentliga toaletter.

det hör väl till VETT&ETIKETT och UPPFOSTRAN att göra!

men det är väl för jobbigt att lära folk det nu för tiden.........

ex: storskitarn supernaut slinker in på macken, krystar ut en klisterklubba som segrinner ner för gustavsbergs porslinet lika snabbt som sandstream åker ett varv på åsen. orkar inte göra rent efter sig, tvättar väl inte händerna heller? öppnar dörren och går ut,möter 10 poängarn i som jobbar på macken som han har limmat på i ett halvår, hon....med C-kupor förstås, är på väg in på dass för att göra rent.........

hon kliver in på dass, möter en odör som får 4-taktsfolket att älska 2-takts oset :arsele när hon väl klarat den pärsen med sin perfekt fomade näsa ,så ser hon med sina vackra rådjursögon att det år ÅRETS fartrand i muggen!

undrar vad hon tänker om supernattarn nu då? hur stora är chanserna för ett ligg där?

nä,gör rent efter er! så kan ni se folk i ögonen när ni kliver ut från skithuset!

som sagt:vett o etikett....

my 2c

Spolar gör man givetvis, men om det sedan ligger kvar lite p00p som fastnat i botten på skålen så får det vara. Det löser upp sej själv efter ett tag och försvinner med nästa spolning.
Eventuellt borstar jag bort det om jag är på besök hos någon och inte vill lämna spår. Kan även bränna lite papper för att få bort lukten.

Back