Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jsson skrev:är det ingen som har något att säga om FZR 1000, vad som helst

Jsson skrev:det där att den drar lite olja..... är det ett allmänt känt fenomen med hojen? Har märkt att min vill ha lite olja den med. Speciellt om man kört väldigt hårt.
Jsson skrev:menar du att det går åt mer olja när man trycker upp hojen på bakhjulet? eller är är det bensin du syftar på?![]()
Jsson skrev:menar du att det går åt mer olja när man trycker upp hojen på bakhjulet? eller är är det bensin du syftar på?![]()
Silwer skrev:Jag vet inte om denna modellen har en förmåga att pumpa ur sig olja via vevhusventilationen när man slangar, en del hojar har det hysset för sig, då blir det kladdigt i luftburken om inte annat och nivån sjunker ju med.
Men då skla man nog kunna åka en bit på bakhjulet med.
Medlemmar som heter fzrItacha75 skrev:Tips, http://www.sporthoj.com/sokmedlem.php - sök på hoj sen FZR![]()
man kan söka på "hoj" med.mb skrev:Medlemmar som heter fzr![]()
Iofs, fast med tanke på att högst en tjugondel av SH:s ~9000 medlemmar är såpass aktiva att de använder PM-funktionen så skulle jag rekommenderaSilwer skrev:man kan söka på "hoj" med.
Ytterligare en anledning, åtminstone för mig!Silwer skrev:Thunderace har samma motor så det går att läsa det som handlar om den motorn med.
R1 är dock inte besläktad.
Nja, det är en annan hoj, men motorn är den samma, ram och fjädring,bromsar you name it är inte samma.Tofast4Hjo skrev:Det enda som skiljer Thunderace är väl att den är lättare, väger den inte 184 kilo??..
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |