Bankörning Falken en Fredag Maj 2004

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Nr 18 & jag tänker robba er på alla stålar, vi hyr Falken en Fredag i slutet av Maj 2004, 3 grupper med 25 förare i varje grupp, Mellan, Snabb och Licens, bantiden är 17.00-20.00 detta ger 3 st 20 minuters pass, pris 300 kr p/p

På kvällen så Campar vi och festar, detta blir ett sporthoj kalas.

Är ni intresserade?

Ska vi campa på banområdet? Själv har jag ju egen friggebod där nere. :p

Skulle kunna ordna finfin plats för att slå upp tält och dylikt på, nämligen mina föräldrars tomt (där friggeboden står). Stor som sjutton är den, ligger ca. 13 km från banan.

Om det finns intresse för detta, och lite öldrickande efteråt, så går det att ordna.

Ja o pizzabagaren e me o krökar :öl

Klart jag kör oxå om jag har en hoj :tummenupp

Jag tycker det låter tråkigt + att det krockar med säsongspremiären av Bingolotto!

McB skrev:
Ska vi campa på banområdet? Själv har jag ju egen friggebod där nere. :p

Skulle kunna ordna finfin plats för att slå upp tält och dylikt på, nämligen mina föräldrars tomt (där friggeboden står). Stor som sjutton är den, ligger ca. 13 km från banan.
Vill du verkligen ha 75 campinggäster på din tomt ;)
Om det finns intresse för detta, och lite öldrickande efteråt, så går det att ordna.

Usch sa trakigt. Later som om den tillstaellningen kraever en sa lustig herre som mig foer att bli det minsta njutbar! ;)

Don Quixote skrev:
Usch sa trakigt. Later som om den tillstaellningen kraever en sa lustig herre som mig foer att bli det minsta njutbar! ;)

Nej, du får inte komma dit. Vi har jättemånga fina väderkvarnar och vill inte att du river dem. :p

McB skrev:
Nej, du får inte komma dit. Vi har jättemånga fina väderkvarnar och vill inte att du river dem. :p

Jag slass mot vaederkvarnar foer det aer min passion. Ju stoerre destaa baettre, det utvecklar mitt mod. Folk tror att jag aer galen, en rest fraan det foergagna. Men se pa dom som klagar hur dom flaxar i sin hallningsloeshet. Dom liknar gamla troetta gamla kvarnar sanna river jag ner...

Don Quixote skrev:
Jag slass mot vaederkvarnar foer det aer min passion. Ju stoerre destaa baettre, det utvecklar mitt mod. Folk tror att jag aer galen, en rest fraan det foergagna. Men se pa dom som klagar hur dom flaxar i sin hallningsloeshet. Dom liknar gamla troetta gamla kvarnar sanna river jag ner...

Du ÄR galen. Alltså är du välkommen. :p

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...