smiler
Skrapar knän dagligen.....
Mindre bromslyse... blinkers... skylt...
Bilder tack!!
Bilder tack!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mindre bromslyse... blinkers... skylt...
Bilder tack!!
Har flyttat upp skylten lite och slänkt på mini blinkers.
Bilder: http://hem.passagen.se/fredag/
Jag gjorde ett eget med lysdioer, dom 4a yttersta på varje sida är blinkers.
Sweet!!
Har tänkt nåt liknande... orginallampan e ju enorm.
Fast nåt ännu smäckrare hade varit najs... om man kan få de utan att funktionen blir för dålig.
Inte för o vara en noob. Men är det inte dumt o åka utan blinkers? Det är nästan som att be om att bli påkörd? Visst e det toksnyggt utan.....Men ändå!
OM man är riktigt grymm på att köra så är det bara köra original (andra tänker vad e det för TÖNT sen drar man iväg på bakan ståendes på tånaglarna) Folket tappar hakan![]()
![]()
Plus att tolvorna behöver inte bli lika höga om man har kvar den där flärpen med reflexen på....
usch, hatar sveriges skyltar.. nån som vet vart man kan få tag på miniskylt?
Och vart kan man köpa diodlyse?
det är ju antingen det eller så får man trycka in skylten under..2847023Äre värt 1500:- å ha miniskyllt?
det är ju antingen det eller så får man trycka in skylten under..
Smiler: Hur gjorde du din modd?
Har du kvar "verktygslådan/facket" och hur kapade du?
Har du några bilder på hur det ser ut under.
Tycker det blev riktigt snyggt sådär.![]()
Så sant... Var riktigt kul i sommras då jag åkte SV1000S helt orginal (den hojen har brutalt stor ankstjärt), kompisen åkte R1 med skjuts och när vi började närma oss Tungelstavägen var det typ 10 pers på stylade R1r och K5or som bara var tvugna att köra förbi oss (vi hade kört om dem tidigare). Men när vi väl var ute på Bulten åkte vi med lätthet om dem på utsidan.. Hehe jag hade tutan intrykt nästan hela vägen... Man fick ganska roliga blickar då vi redan stängt av och tagit av oss hjälmarna när de kom fram till slutet av bulten... From nu ska jag alltid åka helt standard
![]()
Så sant... Var riktigt kul i sommras då jag åkte SV1000S helt orginal (den hojen har brutalt stor ankstjärt), kompisen åkte R1 med skjuts och när vi började närma oss Tungelstavägen var det typ 10 pers på stylade R1r och K5or som bara var tvugna att köra förbi oss (vi hade kört om dem tidigare). Men när vi väl var ute på Bulten åkte vi med lätthet om dem på utsidan.. Hehe jag hade tutan intrykt nästan hela vägen... Man fick ganska roliga blickar då vi redan stängt av och tagit av oss hjälmarna när de kom fram till slutet av bulten... From nu ska jag alltid åka helt standard
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti