Mysig dusch!

Stavfelet

Team KnubbSäl
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
R1
Är det bara jag, eller ser bilisten chansen när man ligger bakom och fäller upp visiret?

"Splash" i fekkan!! så har dom kört igång spolarna och det kommer en dusch över taket på bilen och in i hjälmen på mej :rolleyes:
Nästan så man kan se flinet på sopan framför...

Hehe. Har aldrig hänt mig. Å andra sidan brukar jag inte ligga BAKOM bilarna så ofta.. :hihi

Jag hatar det där!! :mad:

Bara dra om bilen och ta med sig backspegeln :smasha Så kanske de lär sig.. :fatta!

Man kanske ska vara glad att vissa inte gör som min gamle far, pressar i T-dojja i spolarvätskan :crash

Stavfelet skrev:
Man kanske ska vara glad att vissa inte gör som min gamle far, pressar i T-dojja i spolarvätskan :crash

Nejfan... det vore ju inte bra, endera blev man blind (av att man fick det i ögonen, eller av att man drack det), eller så åker man fast i den längre fram placerade nykterhetskontrollen :gnissla

Jag VET att ALLA bilister gör det med avsikt!! :mad:

Jag lyckades för övrigt få en kallsup på Tranebergsbron när en ambulans körde om mej. Det var INTE så torrt på vägen om man säger så... :rolleyes:

/Fröken Splash

Är det skitigt och regnigt, är det bara att köra om och lägga sig i ett hjulspår med vatten och låta bakhjulet duscha bilen med smutsvatten :) Själv har jag ju regnställ på mig om det är blött och kör med visiret nere, så jag bryr mig inte...

Inte om man har ett långt järnrör eller så. Då räcker det med tresekundersregeln. I sidled. :D

Gustav1 skrev:
Håll avståndet, för helvete.

Ligger man i 50 så behöver man inte så långt avstånd till framförvarande bil med likförbannat sprutar den där skiten på en.

Stavfelet skrev:
Är det bara jag, eller ser bilisten chansen när man ligger bakom och fäller upp visiret?

"Splash" i fekkan!! så har dom kört igång spolarna och det kommer en dusch över taket på bilen och in i hjälmen på mej :rolleyes:
Nästan så man kan se flinet på sopan framför...

Jag hörde om en kille som råkade ut för detta när han körde bakom en vit BMW med sin RD 500, han kontrade med att köra om och lägga sig framför och dra ut choken ett par sekunder så att rutan och motorhuven på BMW:n sprayades med svart oförbränd 2-taktsolja. :D

Polly skrev:
EBS har inget körkort så lyssna inte på honom. Vet inte va han snackar om.

Ska börja åka runt med järnrör.

Nej, när körde han i 50 senast?

Hahahaa.

Gustav1 skrev:

Du vet, avståndet som man måste hålla ökar i takt med farten. 110 = långt avstånd 50 = kort avstånd. Men, som sagt, vad vet jag. Jag har ju inte ens körkort. :va

Micke_Lindstrom skrev:
Jag hörde om en kille som råkade ut för detta när han körde bakom en vit BMW med sin RD 500, han kontrade med att köra om och lägga sig framför och dra ut choken ett par sekunder så att rutan och motorhuven på BMW:n sprayades med svart oförbränd 2-taktsolja. :D
:lol :tummenupp
Don't get mad - get even!
/F.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...