Det finns ca 25 lediga platser som ej förbokats. Dessa erbjuder vi som DROP-IN på söndag, dvs det går bra att komma dit och betala på plats (plats finns i alla grupper).
Racingworld har fått en lillebror, Trackworld. Vi använder samma koncept som Racingworld.
Vi har nu öppnat bokningen till årets körning på Kinnekulle Ring som inträffar söndagen den 6 augusti.
Vi kör mellan 9.00-16.30, och kostnaden är 700:- för en heldag.
Du kan vara nybörjare med nytaget körkort, likaväl som erfaren "banräv". Genom att ha tre grupper med olika tempon (lugn/mellan, mellan, och snabb) kan vi erbjuda en givande bandag för alla deltagare.
Instruktörer finns med ute på banan under hela dagen.
Nytt för i år är att vi inte tillåter oregistrerade eller avställda hojar. Alla hojar skall vara i gatskick, dvs besiktningsbara hos Bilprovningen.
Hur bokar jag mig? Gå in på www.trackworld.se, välj "Anmälan/bokning" i menyn till vänster.
Vi har även öppnat bokningen till teorikursen som ges dagen innan körningen, kl.16-20, kostnad 250:-.
-Ambulans finns på plats.
-Gatukök finns i depån.
-Ljudnivå max 95dB vid förbifartsmätning.
Välkommen med din anmälan!
M.v.h
Henric & Stefan
Kontakt:
Henric Brückmann
Trackworld
Email: henric@trackworld.se
Racingworld har fått en lillebror, Trackworld. Vi använder samma koncept som Racingworld.
Vi har nu öppnat bokningen till årets körning på Kinnekulle Ring som inträffar söndagen den 6 augusti.
Vi kör mellan 9.00-16.30, och kostnaden är 700:- för en heldag.
Du kan vara nybörjare med nytaget körkort, likaväl som erfaren "banräv". Genom att ha tre grupper med olika tempon (lugn/mellan, mellan, och snabb) kan vi erbjuda en givande bandag för alla deltagare.
Instruktörer finns med ute på banan under hela dagen.
Nytt för i år är att vi inte tillåter oregistrerade eller avställda hojar. Alla hojar skall vara i gatskick, dvs besiktningsbara hos Bilprovningen.
Hur bokar jag mig? Gå in på www.trackworld.se, välj "Anmälan/bokning" i menyn till vänster.
Vi har även öppnat bokningen till teorikursen som ges dagen innan körningen, kl.16-20, kostnad 250:-.
-Ambulans finns på plats.
-Gatukök finns i depån.
-Ljudnivå max 95dB vid förbifartsmätning.
Välkommen med din anmälan!
M.v.h
Henric & Stefan
Kontakt:
Henric Brückmann
Trackworld
Email: henric@trackworld.se
Last edited: