strypning cbr 900rr

Tror INTE databoxen som ni kallar den (tändboxen) behöver bytas ut.
Såvitt vi provat oss fram på vår ERF-racer så är det enda som skiljer en "strypt" originalbox mot en HRC-box att den senare saknar varvtalsbegränsning.

Är det en hoj strypt till 25Kw sitter det stryplock med i storleksordningen 10mm hål i respektive insugsgummi oxå. Dessa är den verkliga strypningen, och skall alltså bort.
 
Är det en hoj strypt till 25Kw sitter det stryplock med i storleksordningen 10mm hål i respektive insugsgummi oxå. Dessa är den verkliga strypningen, och skall alltså bort.[/QUOTE]






Ingen som har en bild att lägga upp på dessa strypningar i insugshålen?
skrivits en del om den tunna lilla röda linje ochså på varvräknaren, som tydligen ska betyda något om strypt, nja ni som läst alla trådar förstår nog vad jag menar.
hoppas på lite bilder från någon med varvräknare, strypningar. :)
 
Last edited:
Nyheter
Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

  Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Back
Top