strypning cbr 900rr

Tror INTE databoxen som ni kallar den (tändboxen) behöver bytas ut.
Såvitt vi provat oss fram på vår ERF-racer så är det enda som skiljer en "strypt" originalbox mot en HRC-box att den senare saknar varvtalsbegränsning.

Är det en hoj strypt till 25Kw sitter det stryplock med i storleksordningen 10mm hål i respektive insugsgummi oxå. Dessa är den verkliga strypningen, och skall alltså bort.
 
Är det en hoj strypt till 25Kw sitter det stryplock med i storleksordningen 10mm hål i respektive insugsgummi oxå. Dessa är den verkliga strypningen, och skall alltså bort.[/QUOTE]






Ingen som har en bild att lägga upp på dessa strypningar i insugshålen?
skrivits en del om den tunna lilla röda linje ochså på varvräknaren, som tydligen ska betyda något om strypt, nja ni som läst alla trådar förstår nog vad jag menar.
hoppas på lite bilder från någon med varvräknare, strypningar. :)
 
Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back
Top