Här får ni ett bra litet program att ändra storlek på bilder med

Om Man Har 98 DÅ????

fan det funkar ju inte på 98 det skulle ju vara bra att ha!!!
nä nu ska jag fan kasta ut den här jävla skit datorn
 
Jag har verkligen letat efter ett sånt här prog! Ska prova det direkt när jag kommer hem till XP-burken. Tack som fan! Du har just förenklat en hel del för mig. Jag är skyldig dig ett par öl! :tummenupp
 
Gött som fan! Tackar och bugar...
 
berggren_martin skrev:
Varför inte använda paint?
För att då måste man ange storleken i procent... ändrar man attributen så förminskas ju bara bildramen, inte bilden...
 
kaZmur skrev:
För att då måste man ange storleken i procent... ändrar man attributen så förminskas ju bara bildramen, inte bilden...
Aha ok, jo det sparar ju lite miniräknaranvändning i så fall.
 
Tänka även ner bootvis om du kör XP!!! Ett program som optimerar startproceduren så burken går igång mkt snabbare :tummenupp
 
Nisse Järnet skrev:
Tänka även ner bootvis om du kör XP!!! Ett program som optimerar startproceduren så burken går igång mkt snabbare :tummenupp
Microsoft:
Please note that Bootvis.exe is not a tool that will improve boot/resume performance for end users....Contrary to some published reports, Bootvis.exe cannot reduce or alter a system's boot or resume performance.....The Bootvis.exe tool is no longer available from this site.

Tydligen är BootVis redan integrerad i XP, så Micro$oft har plockat bort den från sina sidor. :(
 
Finns det ett program f. bildstorlek´s trimning f. win2000??
Och vart får jag tag på detta?

Tick/tack
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top