Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Det dar såg ju ratt bra ut, men vad håller vaskorna borte från lacken?Kent W skrev:Jag har ett par "sadelväskor" som läggs över passagerardynan.
Dom räcker för en 10dagars tripp till England, utan problem.
Liknande som dom här:
http://www.blocket.se/view/4433049.htm?caller=ggl_s&l=0&c=1&city=0
KentW
arnoldsson skrev:Men jag har tänk på en sak... Om man nu skulle köra med ryggsäck och smälla... Hur påverkar det skydden? Har fått för mig att det inte är så bra även fast det räddade livet på mig när jag gjorde det. ´Men då var den bara backad med en påse Ahlgrens bilar. jag menar om man har en fullpackad väska... säg att man har en thermos eller en pet-flaska som är hård som satan. Det blir ju som att ha en sten i säcken när olyckan är framme...
Arctic#1 skrev:Det dar såg ju ratt bra ut, men vad håller vaskorna borte från lacken?

arnoldsson skrev:Men jag har tänk på en sak... Om man nu skulle köra med ryggsäck och smälla... Hur påverkar det skydden? Har fått för mig att det inte är så bra även fast det räddade livet på mig när jag gjorde det. ´Men då var den bara backad med en påse Ahlgrens bilar. jag menar om man har en fullpackad väska... säg att man har en thermos eller en pet-flaska som är hård som satan. Det blir ju som att ha en sten i säcken när olyckan är framme...
Arctic#1 skrev:Ush va fult! ingen tejp på min hoj inte!.
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |