Skinnställ PROBIKER Hjälp

-Sandman-

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 2004
Är det någon som vet hur probikers storlekar är???
Vill beställa från Tyskland men vågar inte köpa grisen i säcken..
Tacksam för snabba svar eftersom det börjar bli varmt ute :banana

Jag är också lite intresserad av dessa ställ, någon som vet hur dom e. De e ju väldigt billiga.

custe skrev:
Jag är också lite intresserad av dessa ställ, någon som vet hur dom e. De e ju väldigt billiga.

Vart hittar man dessa? provade probiker.com men den adressen fungerade visst inte.

beställde ett probiker ställ från dem.. är 183lång och 75kg tung :) 52 skulle sitta bra sa dem,, litar på dem,, (lite gris i säck)

MostWanted_NKPG skrev:
beställde ett probiker ställ från dem.. är 183lång och 75kg tung :) 52 skulle sitta bra sa dem,, litar på dem,, (lite gris i säck)

Om du har lust får du gärna skriva lite va du tycker om det när du har fått det.

custe skrev:
Om du har lust får du gärna skriva lite va du tycker om det när du har fått det.

Kolla annars in dom ställ jag säljer..dom är riktigt snygga & sköna att ha på sig..
de som köpt tidigare har blivt jätte nöjda med ställen.

Jag har köpt ett Probiker med storlek 52. Är typ 183 cm lång och väger ca 80 kg. Var orolig att det skulle bli för kort efter som jag har ganska långa ben, men det satt helt OK. Var tight å bra som det ska vara (blev dock tvungen att ta av mig alla kläder för att få på mig det :lol men det kommer säkert att bli bra efter man använt det ett tag).

Helt OK ställ tycker jag... för det låga priset <2000 kr!!!

Det får nog bli till att beställa ett då. Nu e ju självklart storlek 50 slut. Vet ni någon mer som säljer dom. Hur lång tid tog det att få hem det?

custe skrev:
Det får nog bli till att beställa ett då. Nu e ju självklart storlek 50 slut. Vet ni någon mer som säljer dom. Hur lång tid tog det att få hem det?
För mig tog det drygt 1 vecka sedan så stod paketet framför min dörr och väntade :tummenupp

Skickade även ett mejl till dem för att kolla att ordern var OK (min tyska är inte den bästa), och senare samma dag ringde de upp mig och berättade att grejjerna höll på att skickas. Suverän service :tummenupp

custe skrev:
Det står ju att det finns 23 stycken ställ kvar i storlek 50, stämmer inte det?

Om det e den den gula motorcykeln du menar så betyder det att de får in den storleken vecka 23. Inte så grym på tyska men jag tror det e så dom menar.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025