Billig plasma säljes

Billig plasma?

• Antal röstningar
    0

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Vill du köpa min skitstora plasma-tv för 5000:-?

Passar inte den här tråden bättre under OT-delen?
Plasma suger. :7peta

klockrent...visar på dubbelmoralen på sporthoj. Eller så vågade ingen skriva i andra stöldtråden, eller rättare sagt orkar inte med alla påhopp som tyvärr blitt alltför vanligt.

Suomalainen skrev:
klockrent...visar på dubbelmoralen på sporthoj. Eller så vågade ingen skriva i andra stöldtråden, eller rättare sagt orkar inte med alla påhopp som tyvärr blitt alltför vanligt.

Tja, solklart att jag skulle köpa en plasma för 5000:-, inte lika klart att jag skulle köpa en stulen plasma för 5000:-

oFFkeFF skrev:
Tja, solklart att jag skulle köpa en plasma för 5000:-, inte lika klart att jag skulle köpa en stulen plasma för 5000:-

3000 då??? Jävla prutnissar! :gnissla

oFFkeFF skrev:

Är väl ganska vedertaget här att en plastma för 5000 är en stulen plastma. Om du inte känner till detta är du nog inte alltför bevandrad i tekniken och dess priser, och med tanke på alternativet "Nej köper inte stöldgods" käns det som du kanske saknar en förnuftig slutledningsförmåga också... :rolleyes:

Last edited:
Kay skrev:
Är väl ganska vedertaget här att en plastma för 5000 är en stulen plastma. Om du inte känner till detta är du nog inte alltför bevandrad i tekniken och dess priser, och med tanke på alternativet "Nej köper inte stöldgods" käns det som du kanske saknar en förnuftig slutledningsförmåga... :rolleyes:

Det finns ALLTID bra dealar, som inte är stöldgods. Men de är givetvis få.

Antagligen skulle jag det...tyvärr.

Skulle dock aldrig behålla den själv (om det inte är 90" HD)

*/ ?>
Back