Insparkad dörr på nynäsvägen 30/5 ~18:45

don_tomazo

Går bra, en ägare.
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
Honda
Vem var du på Hayabusan som kängade en bildörr på nynäsvägen nedfart tunneln E4/E20 i höjd med Globen? Föraren skulle svänga in i din fil och brast väl i uppmärksamhet varpå han prejade dig men fortsatte även efter han upptäckt dig såg det ut som. Kul inslag (sparken) på en annars tråkig väg :tummenupp

don_tomazo skrev:
2201321 Vem var du på Hayabusan som kängade en bildörr på nynäsvägen nedfart tunneln E4/E20 i höjd med Globen? Föraren skulle svänga in i din fil och brast väl i uppmärksamhet varpå han prejade dig men fortsatte även efter han upptäckt dig såg det ut som. Kul inslag (sparken) på en annars tråkig väg :tummenupp

hehe.. schyst! :tummenupp

Var det en ny bil eller någon gammal schleten sak? roligare med ny bil då det måste kännas för ägaren lite

don_tomazo skrev:
2201321 Vem var du på Hayabusan som kängade en bildörr på nynäsvägen nedfart tunneln E4/E20 i höjd med Globen? Föraren skulle svänga in i din fil och brast väl i uppmärksamhet varpå han prejade dig men fortsatte även efter han upptäckt dig såg det ut som. Kul inslag (sparken) på en annars tråkig väg :tummenupp

Erkänn, det va din bil och nu försöker du lura han att erkänna så du kan lönnmörda honom sen.

hmm... någon mer än jag som inte ser någon nytta i att sabotera ett fordon p.g.a. ett misstag?

ser det ungefär lika barnsligt som att vägra samarbeta i trafiken och ofta t.o.m försvåra för andra vid t.ex. filbyten. (finns ett antal tillfällen då jag velat skrika och sparka in pannbenet på en (f.d) kompis som allt som ofta hade som "nöje" att irritera och sabotera för andra bara för att lagen var på hans sida, och ibland var lagen t.o.m. inte på hans sida)

:4skrika :fatta!

Självklart är anfall bästa försvar... eller inte. Jag är klart tveksam till såna grejer. Skulle man hålla på sådär här i stan så skulle man inte ha tid att koncentrera sig på körningen. Vi syns dåligt, det är bara att inse och köra därefter.

Werzion skrev:
2201384 hmm... någon mer än jag som inte ser någon nytta i att sabotera ett fordon p.g.a. ett misstag?

helt rätt av busaföraren :) dom som inte kan ha ögonen med sig på medtrafikanterna och även köra vidare??? efter han sett att han prejat honom ? fan ja skulle blivit så förbannad all heder till busaföraren for att han kanske gav den fan i bilen en väckarklocka att se sig för :fatta!

Werzion skrev:
2201384 hmm... någon mer än jag som inte ser någon nytta i att sabotera ett fordon p.g.a. ett misstag?

Vart ska jag få utlopp för mina agressioner om inte i trafiken? Jag är numera rätt så lugn och får på sin höjd ett raseriutbrott i veckan men vad gôtt man mår efteråt :mad:
Skulle inte dra mig för att sparka in en dörr på en bil om den prejjade mig, eller sparka omkull en hoj om han råkade köra in i mig..... :3freak

För mej kostade det 18000:- för att en taxi inte bekymrade sig att lämna företräde... :huvet sen att jag var och dunkade i räckverket med min gammel trajja och han glad ihågen körde vidare... :mad: Ok att jag körde ikapp han och sparkade in dörren 2 ggr :smasha hans ursäkt var: jag såg er inte!
Klockan var halv fyra en junimorgon vid Ikea Barkarby, jag + 4hojar till hade vart ute på en nattkörning.

Föraren av taxin fick 600:- i böter för vårdslöshet i trafik undertecknad fick som sagt lite mer för skadegörelse... :gnissla

dOLKO skrev:
2201653 För mej kostade det 18000:- för att en taxi inte bekymrade sig att lämna företräde... :huvet sen att jag var och dunkade i räckverket med min gammel trajja och han glad ihågen körde vidare... :mad: Ok att jag körde ikapp han och sparkade in dörren 2 ggr :smasha hans ursäkt var: jag såg er inte!
Klockan var halv fyra en junimorgon vid Ikea Barkarby, jag + 4hojar till hade vart ute på en nattkörning.

Föraren av taxin fick 600:- i böter för vårdslöshet i trafik undertecknad fick som sagt lite mer för skadegörelse... :gnissla

Och du var så dum att du inte sa att skadorna uppkom när han prejjade dig då? Det hade blivit billigare :D

Som det stod i domen att domaren förstod att jag varit nära en svår olycka men jag borde ha lugnat ned mig på dom 50 mtr det tog innan jag körde ikapp taxin... :ajjabajja

dOLKO skrev:
2201714 Som det stod i domen att domaren förstod att jag varit nära en svår olycka men jag borde ha lugnat ned mig på dom 50 mtr det tog innan jag körde ikapp taxin... :ajjabajja

Sant, men du skulle inte ha sagt att du åkte ikapp honom och sparkade in dörren utan att hans skador uppkom när han prejjade dig :) Men det är inte alltid man tänker logiskt när man är arg...

Om nån sparkade på min bildörr kanske jag blir rädd och vrider på ratten åt vänster.....
hur går det då?
Va fan att köra upp jämsides med en bil och börja sparka är väl lika listigt som att slå Mike Tyson på näsan.

enhjuling skrev:
2201784 Om nån sparkade på min bildörr kanske jag blir rädd och vrider på ratten åt vänster.....
hur går det då?
Va fan att köra upp jämsides med en bil och börja sparka är väl lika listigt som att slå Mike Tyson på näsan.

Smällar man får ta... Men jag brukar inte rycka i ratten när jag blir skraj iaf. Senast var när jag höll på att krocka med en trollslända. Jag trodde det var något mycket störra som kom farandes och röck till.

don_tomazo skrev:

Du frågade förut hur mc-förare kunde sparka av en backspegel.. nu fick du i alla fall se en mc-förare som plockade en dörr "in action" nästa gång kanske du får se en backspegel ryka... :banana

Werzion skrev:

ser det ungefär lika barnsligt som att vägra samarbeta i trafiken och ofta t.o.m försvåra för andra vid t.ex. filbyten. (finns ett antal tillfällen då jag velat skrika och sparka in pannbenet på en (f.d) kompis som allt som ofta hade som "nöje" att irritera och sabotera för andra bara för att lagen var på hans sida, och ibland var lagen t.o.m. inte på hans sida) :4skrika :fatta!

Först verkade du väldigt sympatisk..så onödigt att sabotera ett fordon.. nästa stund vill du sparka in pannbenet på en kompis.. hmmm Vem är du? Dr Jekyll & Mr Hyde :näsblod :fatta!

Jasså det var nån som såg lilla mig... idioten ville byta fil rakt på mig och slutade inte svänga trots att jag tutade och hade ögonkontakt. Då får man äta en fot :machinegu så är det bara..

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti