hocke
Ny medlem
Hej!
Funderar på att köpa ett dry NOS sytem till min MC som är en TLS -97 dvs en twin motor.
Undrar om det är värt att göra det, nu menar jag inte penga mässigt utan värt på så sätt att, kommer motorn hålla, kommer jag få strul med att montera allt osv. Systemet kostar runt 5000 komplett så det är ju ganska billigt. Dom rekomenderar en 50 hk sats till en TLR, jag funderar på runt 20-30 hk. Är det möjligt att begränsa till så låg extra effekt? Spelar det någon roll om jag kör med 50 lr 30 hk? (om motorn slits mer med 50?)
Systemet är ett dry från NOS, jag skall köpa powercommander o helsystem till hojjen, kommer även att göra "luftburksmodden" som man tyderligen skall göra på TL mc´s
Skulle gärna ta emot lite info ang detta med lustgas då jag är helt ovetandes o mest tycker det vore bra ballt o ha på hojjen, men det kanske är dumt av mig ?
Funderar på att köpa ett dry NOS sytem till min MC som är en TLS -97 dvs en twin motor.
Undrar om det är värt att göra det, nu menar jag inte penga mässigt utan värt på så sätt att, kommer motorn hålla, kommer jag få strul med att montera allt osv. Systemet kostar runt 5000 komplett så det är ju ganska billigt. Dom rekomenderar en 50 hk sats till en TLR, jag funderar på runt 20-30 hk. Är det möjligt att begränsa till så låg extra effekt? Spelar det någon roll om jag kör med 50 lr 30 hk? (om motorn slits mer med 50?)
Systemet är ett dry från NOS, jag skall köpa powercommander o helsystem till hojjen, kommer även att göra "luftburksmodden" som man tyderligen skall göra på TL mc´s
Skulle gärna ta emot lite info ang detta med lustgas då jag är helt ovetandes o mest tycker det vore bra ballt o ha på hojjen, men det kanske är dumt av mig ?