Långa förare?

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Vad trivs ni på för hojar ni som är over 190cm? Jag menar att om man tittar på en del maskiner kan jag tänka mig att det skulle se ut som att jag satt på en minimoto med mina 194cm. Ska man skita i hur det ser ut och bara köra på kanske? :tummenupp

Jag är 195cm å ganska kraftig, kör en GSXR1000 -04 ser rätt stor ut på den, men vem fan bryr sig, sitter helt underbart och det är kul att köra.

Skit i hur du ser ut på hojen viktigast att du trivs med den ju :tummenupp

skit i hur det ser ut, man kör väl för att det är überskoj och inte för att man skall se ball ut?

själv är jag ca 200cm och funderar på att byta till en CBR600 eller Gixxer. det är varken ballt eller skönt, men det är inte därför jag kör hoj..

190 och 109 kilo. Kör zx6r, banhoj. Sitter som en idiot. Knäna ovanför tanken.

198 cm 98kg, körde gsxr 750 men fick ont i ryggen, sitter på en z750 nu och mkt bättre! hur det ser ut skiter jag i!

Triumph rocket III skulle nog passa o du skulle inte se liten ut!

Jag köpte brorsans R6a från 2006 och han satt bra på den med sina 190cm

195 och ett vänsterknä fullt med gummiband och skruv men sitter som en "kung" på min
R1 -01

194cm 102 pannor

gsx-r 1000 2006

är 194 cm

har iofs moddat den med buells fotpinnar dvs sänkt dem typ 3 cm :va

funkade fint innan också

Aprilia RSV mille, Är 193 och ligger runt 100 kg och har aldrig suttit bättre på en hoj.

År 192 och kör en CBR900 96. Den kändes liten. Bytte original fotpinnar mot R1's. En förflyttning bakåt på 5 cm, gjorde att jag nu sitter längre bak - bekvämare.

190+ - sitter galet bra på duccen, man skulle ha liiiite längre underben bara, nu blir det rearsets istället. :hihi

199cm 95 kg. Ser ut (?) och känner mig alldeles kalasbra på Blackbirden. :)

Skit i hur det ser ut :huvet kör på det som känns bra! det är ju endå du som kör inte dom som ser på :tummenupp

Jag är 198cm & kör Yamaha R6.. Funkar faktiskt helt okej! fast lite litet känns det allt!! men rekomenderar den grymmt vare sig du är 170cm eller 190 :yoparty

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!