Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Valentinic skrev:Någonting i kopplingen tror jag det var. Sen är sekundärspjällsvajrarna dåliga på dom. Det var något mer, men jag kommer inte på det nu.

Fireblade-mange skrev:just denna vajer smal av på min förra veckan....![]()
ska hämta ny imorn 130kr kostar en .
obs! gul/svart![]()

Fireblade-mange skrev:just denna vajer smal av på min förra veckan....![]()
ska hämta ny imorn 130kr kostar en .
obs! gul/svart![]()

Finns alla de konstigaste priserna där ute på nätet. Fick min för 42', import (inte jag som tog in den) och utan servicebok. Lite skrapad, men nu helt återställd i kanonskick. Total kostnad kanske ~45'. Jag hade aldrig betalt över 50' för en "normalutrustad" 00a. Den är ju trots allt sex år gammal i år.Naurin skrev:Låna tråden lite....
Vad ska man räkna med att få lägga om man vill ha en gsxr750-00? Varierar ju självklart med skick, utrustning, milantal mm. men säg hyffsat standardutrsustad å kanske 2000mil?
Valentinic skrev:Har du vart ute och gasat eller stod du bara i garaget ?
Var det inte något att tvåan vill hoppa ur på 750in också?
SENSEI skrev:Växelgaffeln till 2ans växel ska också kunna vara klen. Det märks om växeln hoppar ur vid hård belastning..
SENSEI skrev:Växelgaffeln till 2ans växel ska också kunna vara klen. Det märks om växeln hoppar ur vid hård belastning.
DR-Zätare skrev:Jag har också hört det där, kan vara värt att kolla extra noga. Å andra sidan är det ju något som drabbar nästan vilken sporthoj som helst som går hårt och växlas vårdslöst...
//Eric
Problemet med gaffeln beror på misshadel av lådan precis som du skriver.Hoztic skrev:Beror inte det på ingreppen på tvåans växel också? Och att folk sliter i växlarna utan att koppla?
Gav för en vecka sen 40000 för min -00. (ja ja, lite små skavanker ingick oxå, who cares)Naurin skrev:Låna tråden lite....
Vad ska man räkna med att få lägga om man vill ha en gsxr750-00? Varierar ju självklart med skick, utrustning, milantal mm. men säg hyffsat standardutrsustad å kanske 2000mil?
2:ans växel var det problem med på -99 och bakåt. Inga kända fel på -00 ->Valentinic skrev:Har du vart ute och gasat eller stod du bara i garaget ?
Var det inte något att tvåan vill hoppa ur på 750in också?
Precis! Allt går sönder med tillräckligt mycket våld.DR-Zätare skrev:Jag har också hört det där, kan vara värt att kolla extra noga. Å andra sidan är det ju något som drabbar nästan vilken sporthoj som helst som går hårt och växlas vårdslöst...
//Eric

Körde hem min från Gävle (~70 mil) på en dag och det var inga större problem faktiskt. Nästan en av de mer komfortabla hojarna jag kört långt på.jarnkamin skrev:Gutt att se att det verkar vara ett bra val, bara bilen blir såld nu snart så blir det jakt på en fin 750 att ha kul med i sommar
Hur är dom att åka lite längre turer med, funkar det eller?
Hur lång är du?hållundan skrev:Körde hem min från Gävle (~70 mil) på en dag och det var inga större problem faktiskt. Nästan en av de mer komfortabla hojarna jag kört långt på.
Viffer skrev:Gav för en vecka sen 40000 för min -00. (ja ja, lite små skavanker ingick oxå, who cares)
Var det min du köpte?
Standardfelen som nämns ovan (kopplingskorg, vajrar, samt styrlager) är bytta på den, det glömde jag berätta, samt lådan går klockrent.
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |