Bilder från smc-kurs på kinnekulle 21/5??

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Någon fotade hela dagen på kursen i fredags...

Nån som vet vem o var man hittar bilderna??:va

Nån mer som va där o körde??:)

Jag fotograferade en del! Blev dock inga bilder på dig:(

Den yngre killen som var där och fotograferade var där för att fota sin bror. Han skulle inte lägga upp några bilder på nätet sa han. Så det blir nog ganska foto-tomt:(

Till kommande event så ska allt vara fixat med att jag kommer. Om det är smc väst som arrangerar.

Hur många kom och körde i helgen?

Till kommande event så ska allt vara fixat med att jag kommer. Om det är smc väst som arrangerar.

65 deltagare tyckte jag en instruktör säga att vi va i fredags, det va en toppendag för övrigt!:tummenupp

Nu jävlar!:)

Mina bilder ligger ute på www.lepont.se/kinnekulle.

Om någon vill ha en bild?
Bilderna är högupplösta, vilket betyder att jag kan beskära dem! Vill du ha en bild i upplösning ca. 800*533 utan loggan ovanpå tar jag 50:- ink. moms!
Maila isåfall bild-nr, ex 4129, till pontus@lepont.se

Last edited:

Bilderna är högupplösta, vilket betyder att jag kan beskära dem! Vill du ha en bild i upplösning ca. 800*533 utan loggan ovanpå tar jag 50:- ink. moms!

Hej!

Inte en enda bild på en vit superduke (orange/vit hjälm) dvs mig :4skrika
Var detta alla bilder du tog? Kändes som att snabb grupp inte var fotad alls. Hittar du fler så är jag intresserad!

Edit: oops förlåt, jag var där den 22e, några bilder från denna dag?

Last edited:
Hej!

Inte en enda bild på en vit superduke (orange/vit hjälm) dvs mig :4skrika
Var detta alla bilder du tog? Kändes som att snabb grupp inte var fotad alls. Hittar du fler så är jag intresserad!

Det var alla bilder! Var inte där för att fotografera utan för att köra själv, så det blev bara lite kort på polarn, och då slank dessa andra med!

Snabb var väl fotad mest? Gottis och Peter (instruktörer) är ju med. Några på Pontus i medelgruppen, eller har jag fel?

PS: Har ni gjort era utvärderingar av kursen? Vi instruktörer vill också ha feedback så vi vet om vi behöver bättra oss på nåt. :tummenupp

Last edited:
Ingen som vet vem killen är som fotade hela dan då??:va

Han kan ju tjäna en slant på att sälja lite bilder, vore kul att ha nån bild på sig själv... har ingen, då det va min första bandag!:tummenupp

Ingen som vet vem killen är som fotade hela dan då??:va

Han kan ju tjäna en slant på att sälja lite bilder, vore kul att ha nån bild på sig själv... har ingen, då det va min första bandag!:tummenupp

Jag vet vem han är! Han va med oss :)

vi ska försöka lägga upp bilderna, kan dock ta en stund då vi inte gjort de förut, Nån som har bra tips på var man kan lägga ut dom? snabbt, enkelt å gratis?:)

Jag vet vem han är! Han va med oss :)

vi ska försöka lägga upp bilderna, kan dock ta en stund då vi inte gjort de förut, Nån som har bra tips på var man kan lägga ut dom? snabbt, enkelt å gratis?:)

Va gött!:tummenupp

bara lägg upp, vi väntar!:D

Jag tog lite bilder på fredagen också, länkar här när jag har fått upp dem.

Killen som knata runt nästan hela lördagen och fotade fotade sina polare om jag inte har helt fel. Han snackade om att lägga upp några på sh.com så vi får hålla tummarna.

Jag tog lite bilder på fredagen också, länkar här när jag har fått upp dem.

Killen som knata runt nästan hela lördagen och fotade fotade sina polare om jag inte har helt fel. Han snackade om att lägga upp några på sh.com så vi får hålla tummarna.

Ingen som sett till några biler? (otålig):tungan

Mina är verkligen inget att hurra för, ska ha dom till SMCs Södermanlands webb men är det någon du vill ha så säg till.
http://wiggum.imslab.net/gallery2/main.php?g2_itemId=3809

Japp detta är alla även de suddiga =)

Tackar för det!:tummenupp

Min vanliga otur dock, lägger inte ner nått på bilderna...:huvet
Det va fotpinneskrap i slutet på dagen, men sånt roligt kommer ju aldrig me...:tungan
Men övning ger färdighet, tack K-man för en lärorik dag!:krama

Varför måste det va SMC väst:va

vi hade 64 st deltagare på fredagen och 68 på Lördagen :tummenupp

Snygga bilder alltid roligt att komma med på lite bilder :näsblod

Last edited:
Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back