Då behöver man lite hjälp igen då.
Efter att ha bytt vippor, plockat bort startmotorn (fungerade inte)
bytt stift och släng i ny soppa så startade min husa på andra kicken
MEN....nu är den precis som förut igen snudd på omöjlig att få igång måste kicka som en idiot innan den till slut hoppar igång och går då riktigt bra.
Jag bytte till 45 lågfartsmunstycke förra året för att den dog ibland vid rödlysen, kan den bli mer svårstartad med 45 istället för orginal 40 eller kan jag utesluta det?
Det har ingen betydelse om den är varm eller kall heller den är lika trög ändå.
JA ventilerna är justerade!!!
Jag behöver HJÄLP för den är ju så kul när den verkligen är igång men man lessnar ju snart på skiten om den är så här svårstartad.
Efter att ha bytt vippor, plockat bort startmotorn (fungerade inte)
bytt stift och släng i ny soppa så startade min husa på andra kicken

MEN....nu är den precis som förut igen snudd på omöjlig att få igång måste kicka som en idiot innan den till slut hoppar igång och går då riktigt bra.
Jag bytte till 45 lågfartsmunstycke förra året för att den dog ibland vid rödlysen, kan den bli mer svårstartad med 45 istället för orginal 40 eller kan jag utesluta det?
Det har ingen betydelse om den är varm eller kall heller den är lika trög ändå.
JA ventilerna är justerade!!!
Jag behöver HJÄLP för den är ju så kul när den verkligen är igång men man lessnar ju snart på skiten om den är så här svårstartad.