Jordan inblandar sig i MotoGP, bra eller dålig?

Tycker det är kul!, killen blir ju ett ganska ovanligt inslag i depån med tanke på hans hudfärg. Har nog aldrig sett någon neger som kör RR.

Det var en sydafrikan i superbike VM på en ducce för några år sen, kommer inte ihåg vad han heter.

Fan vilken fräck filmsnutt!!

Jordan körde på rätt så bra på rakan, eller hur? Kul när Rossi sen rattade nya M5 med Jordan i:)

Att Jordan och MotoGP gör PR för varandra är väl inte fel? Dock är det Valentino som får högsta betyg för bredhänget med M5:an ut på rakan... respekt.

Tyckte komentatorerna sa att han skulle bli teamägare av något AMA Superbike-team. Och att målet var att sen i framtiden ha ett MotoGP-team.

Han sponsrade en kille i AMA den gågna säsongen och han ska utöka det hela till ett tvåmansteam i AMA. Skitkul!

Michael väger nog lite mer än Capirex! Fjädringen ser lite låg ut bak... :lol Vinkeln på knäna är också skön.. :D Coolt att det kommer in lite nya profiler med friska plånböcker och nya vyer som kan bredda sporten. Hoppas Rossi gör lite fler inhopp i bilracing också. Han kan ju hantera en kringla hyfsat också.. :Bugar

Snake skrev:
Michael väger nog lite mer än Capirex! Fjädringen ser lite låg ut bak... :lol Vinkeln på knäna är också skön.. :D Coolt att det kommer in lite nya profiler med friska plånböcker och nya vyer som kan bredda sporten. Hoppas Rossi gör lite fler inhopp i bilracing också. Han kan ju hantera en kringla hyfsat också.. :Bugar

Det var ju iofs. inte Capirossis hoj han körde, utan den tvåsitsiga Duccen som Mamola brukar köra kändisar på.

Riktigt kul faktiskt! Han har väl en en djup kassa den killen. Man ser ju ofta kändisar i F1 och MotoGP depån men det är väl samma visa att de som har mycket pengar blir bjudna på allt. Det här är första gången jag hör att någon släpper till egna pengar. :Bugar Bara vi kunde få honom att sponsra Watz.

Såg verkligen kul ut med knävinkeln och den gigantiska överkroppen. Nästan som en minimoto. :D

Trango_B skrev:
För mig är inte neger på något sätt ett nedvärderande uttryck.
okej, handlar inte om vad du tycker, utan vad dessa "negrer" tycker om vad de blir kallade. Slå upp vartifrån ordet kommer ifrån. Gå upp till michael jordan o säg "what's up nigger. you look too big on that bike". Du kommer ligga knockad på marken direkt. Det är ett kränkande ord.

nu blev det lite OT här. hehe

Jaja, men jag har sett på MTV att dom kallar sig själva för det ordet så jag trodde inte någon skulle ta illa upp :tomten :tungan

Uppmaningen är uppfattad

Swedie skrev:
okej, handlar inte om vad du tycker, utan vad dessa "negrer" tycker om vad de blir kallade. Slå upp vartifrån ordet kommer ifrån. Gå upp till michael jordan o säg "what's up nigger. you look too big on that bike". Du kommer ligga knockad på marken direkt. Det är ett kränkande ord.

nu blev det lite OT här. hehe

Vaddå-tror-du-han-skäms-för-sitt-ursprung-eller-va-inte-så-tråkig-nu....

OT:

Egentligen är karlns hudfärg ointressant... den har inget med saken att göra, därför behöver man inte påpeka hudfärgen, precis som man inte behöver påpeka om någon är ljus/mörkhårig, nagelbitare eller något annat, så fort man ser dom. Alltså, hudfärg = OT.

Däremot... en sak som jag bli förbannad på är när man försöker döpa om bakelser, och jag tänker på negerbollen... som man föressten enl EU-regler inte får kalla chokladboll, då kakao-innehållet är för litet. :hihi

Last edited:
Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...