Tjena!
Jo det var nog vi som möttes! Jag vinkade lite försiktigt jag med

Grejen var att jag såg inte att du hade skrivit att du ville slå följe, annars hade det varit helt ok. Dock kör jag som en kärring nu när man är lite grön på hojen.
Men en sak kan man säga, fan va go väg(jag återkommer till detta senare). Först så trodde jag att ni skämtat med mig... Bara rakt och tråkigt, började sakta fundera att ni körde fort som fan och därför tyckte att det var svängigt. Efter tag höll jag på att ge upp... började fundera att ta av till en mindre väg...hehe. Men jag höll kvar på vägen enl. instruktioner och det betalade sig fanimej

Finfina goa svängar med hyffsad sikt. Lätt att öva lite kurvtagning o sådär om man är lite ny på hojen.
Eftersom jag blivit av med mitt kort tidigare(lång historia) så har jag alltid varit lite paranoid att det varit snutar överallt men i denna stund så glömde jag allt det. Det var bara jag, vägen o skogen. Under sommaren har jag gjort en del längre turer till kompisar runt om i södra delen av sverige vilket resulterat i att man tagit lite större vägar för att komma någonstans. Det har nästan varit så tråkigt att jag funderat på om det var värt allt man lägger ut. IDAG INSÅG JAG ATT DET VAR VÄRT DET, DUBBELT OM!
Jo, det var vi som möttes där tror jag bestämt, precis där det började bli roligt för dig och tråkigt för mig.

Antar att du rastat rätt bra innan för att det var en go oljedoft iaf 200 m efter att jag mött dig!
Tack för tipset och välkomnar gärna fler om det finns i omnejden. Förjävla roligt var det....
PS. Om samkörning önskas så hänger jag gärna med, men lägger in en brasklapp om att jag är ny och lite ovan. Därför tar jag det i min takt, för säkerhetens skull.DS.