Veckans högsta hastighet

Hur fort har du kört senaste veckan?

• Antal röstningar
    0

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Vilken är den högsta hastighet din hastghetsmätare har registrerat de senaste sju dagarna?

Last edited:
Jag torrkörde Gixxern i garaget, 387 kvadrat meter i sekunden, fan va jag e snabb, nästa vecka kommer motorn :rofl

GSXR1100R skrev:
Jag torrkörde Gixxern i garaget, 387 kvadrat meter i sekunden, fan va jag e snabb, nästa vecka kommer motorn :rofl

Det känns fint att isärskrivning verkligen fått ett sånt fint genomslag bland oss sporthojsåkare :D

GSXR1100R skrev:
Hur många kiloarmlängder/toalettbesök motsvarar det? :confused:

205.....men så kör jag in pärlan oxå....blir mer sen :D
Bergaren ingen aning...har ingen mätare på den, väger för mycket sånt krafs :D :tummenupp

Jag testade en polares GSXR-1000 idag. Den var ganska snabb. :skrämd

220 på Lännavägen påväg till Goines igår, 190-210 ett antal gånger under veckan. Skönt att bara vrida lite på femman.

Amen Ni äR jU baRa FöR löJligA, MiN gör miNst 350 km/h i Upp Försbacke. HadE InTe KolVen varIt i TvÅ delaR så haDe deT gåT änNu snaBbare.

260 flämtade mätaren till på ikväll...ingen vidare upplevelse då temperaturen knackade på istid igen....

223 km/h påväg till jobbet (är där nu och ska jobba natten).

Är det någon mer än jag som kan få lite ångest efter en dag av vansinniga hastigheter?

Fan, saker och ting kan gå rejält år helvete när man kör fort. Fåglar, kaniner, vilt, kastvindar, stenskott, bråte på vägen osv. Det är ju inte bara bilarna som är faran, vilket man kanske inte tänker på när man blåser fram i 200 knyck på en 90-väg med klar sikt, ingen trafik och bra väder.

Så fort man gränslar hojen växer hornen ut. Jag undrar när den dagen kommer då man lyckas hålla förståndet uppe även EFTER 5 min körning.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!