Knuttarna med Gud i ryggen

Jag såg några danska kristna knuttar i Varberg i somras, dom såg ut som HA-typer och körde HD men var tydligen religiösa. Jag säger då det..

HD är en cromsläde inte motorcykel det borde inte få kallas vid samma namn som vanliga motorcyklar. Alla custom saker skulle helt enkelt heta custom, inte motorcykel!! Generellt och internationellt!!!:yoparty

DallasDahlin skrev:
2457513 Töntar! enligt mej.

Varför då? Vi (jag & maken) är inte religiösa och vi kör inte HD. Men vi snackade en stund och hade mycket trevligt. All respekt och heder åt dem!

exiteme skrev:
2457542 Varför då? Vi (jag & maken) är inte religiösa och vi kör inte HD. Men vi snackade en stund och hade mycket trevligt. All respekt och heder åt dem!

Hear hear!
Håller med du.

Gud får man tro på om man vill. Själv är jag inte troende och är glad över att kyrkan börjar försvinna i Sverige.
Vi alla vet att vi är gjorda av energi och det är energin som är vårat liv, den lever för evigt och det är vad jag tror.

Trevligt med en positiv mc-artikel, även om det är en liten tidning.
De som tycker det är töntigt behöver växa upp...

Tack KGK för att du delade med dig.:tummenupp
Peace!
/RuffRyder

DallasDahlin skrev:
2457576 Jag tycker det är så jävla överdrivet.. det är som om rasisterna hade kört med hitler vid diktator(bordet) på ryggen.
Din metafor där förstår jag inte?

Överdrivet? Varför då? De brinner för någonting och vill visa det. HA brinner också för sin sak och har sitt emblem på ryggen, är de också töntiga?

Min erfarenhet av kristna är att de försöker att göra gott bland sina medmänniskor och så gör med säkerhet även Tyfri. Så väx upp putte, du kommer mycket längre med respekt för och acceptans av andras åsikter än ett taffligt försök att verka vara ball. För mer än så får du inte för ditt tönt-uttalande.

Finns väl ngt liknande här uppe i norr, tror dom heter Holy Riders, ser väl inget fel i att dom kör omkring och frälser folk, ateist själv men tycker i det hela stora att alla man träffar på hoj är trevliga och vänliga.

Sen att sitta och skriva att dom e töntar etc tjänar man väl lite på och jag kan garantera att när din 125:a lämnat in vid vägkanten så tackar du inte nej till verktyg om än han som stannar kör med VooDoo som religion och hojen är packad med nåldockor och gethuven.

ghandi skrev:
2457697 Den nya rasen av Narizter! :D :tummenupp

Tack ghandi! :clap: Du kanske kan få in bordet i förklaringen också. Jag skulle vilja förstå vad han, Dallassnubben, egentligen menade med sin metafor.

DallasDahlin skrev:
2457710 så får inte jag tycka det är töntigt då eller?

Visst får du det, tycker själv det var töntigt att skriva så så du är mer än välkommen.

Titania skrev:
2457718 Tack ghandi! :clap: Du kanske kan få in bordet i förklaringen också. Jag skulle vilja förstå vad han, Dallassnubben, egentligen menade med sin metafor.

Jo du förstår den nya Über rasen Narizter super så in åt helvete att om oftast vill ha ngt all luta sig emot för att helt enkelt inte trilla omkull :tung

On a more serious remark.

Tror helt enkelt att han menar en talarstol, min kvalificerade gissning grundar jag på att han i princip inte gjorde annat än stå och snacka skit bakom just såna. Mest kända bilden av just den karaktären är väl i inledningen av olympiska spelen.

Last edited:
Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...