GR gjort bort sig?

Paroxyst skrev:
Sorry bara måste skriva det här. I en kort sekvens i filmen GR3 så ser man tydligt Registernumret på hojen hans!?!? Jag slog upp det och nog tycks det stämma minsann. Kan det här ha betydelse för Polisen?
Länken här!

Jaha? Och varför skulle polisen vara intreserad av detdär?

Paroxyst skrev:
Sorry bara måste skriva det här. I en kort sekvens i filmen GR3 så ser man tydligt Registernumret på hojen hans!?!? Jag slog upp det och nog tycks det stämma minsann. Kan det här ha betydelse för Polisen?
Äh det går inte att hotlänka men register# är WDB544 och ni kan slå upp det på https://secure1.ore.vv.se/fordonsfraga/Fordon_11.asp

var ju nåt snack från nån tysk sida där någon fotograferat honom på ringen med samma nummer har för mig att skylten var lånad...

edit: är han inte redan bortgjord ?

Last edited:
Gr(rrrr)

Har du inget bättre för dig på en lördag kväll än att försöka sätta dit GR??
You fuckin rat:))

Snuten vet väl sedan länge vem han e, ändock kan de inte göra ett piss så länge de ej tar honom på hojen. Och hur skall de då lyckas med det? Endast om han klotar....

spelar ingen större roll vem som står som ägare på hojen!

För egen del så ringer Polisen till pappsingen och skäller när det har varit något, han är över 70år och åker sporthoj :lol

maxximus skrev:
Har du inget bättre för dig på en lördag kväll än att försöka sätta dit GR??
You fuckin rat:))

Snuten vet väl sedan länge vem han e, ändock kan de inte göra ett piss så länge de ej tar honom på hojen. Och hur skall de då lyckas med det? Endast om han klotar....
:) Det bor en liten polis i oss alla. Ok jag visste inte att snuten visste. Stämmer det att han har åkt fast nån gång för länge sen?

I senaste filmen så ser man klart och tydligt skylten när han kör på ringen. Men har för mig att det var en tysk plåt.

Men vad vet jag?

Paroxyst skrev:
:) Det bor en liten polis i oss alla. Ok jag visste inte att snuten visste. Stämmer det att han har åkt fast nån gång för länge sen?

har hört att han tävlat i världens starkaste man, skidat ensammen till nordpolen. Friklättrat K2 och åkte snowboard ner....

fan man kan ju inte sätta dit en myt fattaru väl :kocko

PD skrev:

För egen del så ringer Polisen till pappsingen och skäller när det har varit något, han är över 70år och åker sporthoj :lol

Skenförsäkra mera! :corn

PD skrev:

:kocko :fatta!

:mad:

PD skrev:

och när du klotar ringer dom och vill att din pappa ska dra på sig ett skinnställ och testa en moppe :crash

Paroxyst skrev:

det är väl bara att kolla om du är nyfiken, är allmen upgift om du är dömd i domstol....

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti