Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kAtanAmAn skrev:2245128Jag "fyllde" däcken till 2.4 fram å 2.8 bak, och jag tyckte det kändes lite väl mkt..
Vad kör ni med?
Vänliga hälsningar
Jonathan
woodii skrev:2245137Det som står i instruktionsboken och även på kedjeskyddet ibland, i mitt fall 2.50 fram och 2.90 bak "120/70 & 180/55 "
Det där är bara skitsnack.Jonte VSB R-T skrev:2245175Det är inte så viktigt. Bara du kör med kvalitetsluft. Inte biltema skit. Själv använder jag bara Shell Advance RacingAir. Funkar tok bra.
Jonte VSB R-T skrev:2245175Det är inte så viktigt. Bara du kör med kvalitetsluft. Inte biltema skit. Själv använder jag bara Shell Advance RacingAir. Funkar tok bra.
Ja för fasen det är en bra gas. Funkar till det mesta.War-psycho skrev:2245187Vätgas funkar bra också.![]()
kAtanAmAn skrev:2245128Jag "fyllde" däcken till 2.4 fram å 2.8 bak, och jag tyckte det kändes lite väl mkt..
Vad kör ni med?
Vänliga hälsningar
Jonathan
Kal skrev:2245469allså e ja dum i huvet...? kvalitetsluft? ja har vanlig kompressorluft i....rätt? lr har fattat helt fel....?
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |