Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kAtanAmAn skrev:2245128Jag "fyllde" däcken till 2.4 fram å 2.8 bak, och jag tyckte det kändes lite väl mkt..
Vad kör ni med?
Vänliga hälsningar
Jonathan
woodii skrev:2245137Det som står i instruktionsboken och även på kedjeskyddet ibland, i mitt fall 2.50 fram och 2.90 bak "120/70 & 180/55 "
Det där är bara skitsnack.Jonte VSB R-T skrev:2245175Det är inte så viktigt. Bara du kör med kvalitetsluft. Inte biltema skit. Själv använder jag bara Shell Advance RacingAir. Funkar tok bra.
Jonte VSB R-T skrev:2245175Det är inte så viktigt. Bara du kör med kvalitetsluft. Inte biltema skit. Själv använder jag bara Shell Advance RacingAir. Funkar tok bra.
Ja för fasen det är en bra gas. Funkar till det mesta.War-psycho skrev:2245187Vätgas funkar bra också.![]()
kAtanAmAn skrev:2245128Jag "fyllde" däcken till 2.4 fram å 2.8 bak, och jag tyckte det kändes lite väl mkt..
Vad kör ni med?
Vänliga hälsningar
Jonathan
Kal skrev:2245469allså e ja dum i huvet...? kvalitetsluft? ja har vanlig kompressorluft i....rätt? lr har fattat helt fel....?
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |