kör ni strypt?

körde ni eran mellanklassare stryp eller ostrypt?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Valentinic

Maxar
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
R1000 K5
alla ni som har eller har haft mellanklass kk, körde ni strypt, eller ostryp?

tänkte själv vara duktig å köra med strypningarna i... eller i alla fall försöka :tungan

Fick tungt direkt, men hade kört strypt med mellan. Sammanfaller fint med prövotiden på körkortet och då blir det ju lättare att ha det kvar tills man får köra tung. Effekt är överskattat..

Jag gjorde något mellanting. Min första hoj var på 25 kW ostrypt. Andra hojen som jag köpte den säsong jag fick obegränsat fanns det ingen godkänd strypningssats till, så jag körde helt enkelt med 42 kW sista tiden...

Bytte till SZR:en efter drygt ett år. GSX.en hade strypningarna i hela tiden medan SZR:en bara är strypt på pappret.

ska börja övningsköra min strypta FZR nu till våren. Tänker ta å låta brickorna sitta kvar. skulle inte vara så kul om det hände nåt å att det kom fram att man kört ostrypt... då åker man väl dit både för olovlig körning å blir skyldig F-bolaget en massa stålars för å lämna felaktiga uppgifter, å detta låter inte så jäkla lockande... skulle ångra sig kraftigt om man åkte dit för det... någon som har råkat ut för det?

Ja har varit både snäll o dum, släppte strypningarna på min rd350. Den sålde ja dock efter ett år o har sen dess kört laglydigt på min dr350!

Körde en helstrypt cbr600F -93 försa året, men andar året så gjorde vi nya strypbrickor till den så den hamna nånstans mellan strypt och full effekt...

Det fanns inget"jag var en duktig flicka och körde med strypningen i", så jag fick väl ta duktig gosse alternativet då :mad: :rolleyes:

De sitter i än så länge ivf... till mitt stora förtret och till mitt sanna nöje att aldrig va orolig vid möte av polis :tungan

Det är kul ibland och inte alls kul andra gånger... men men, de får vara i till 30 juli 2005.

Kanske... :huvet

Min hoj var redan strypt på pappret när jag köpte den, mer behövs väl inte? :)
Men hade det varit strypningar i så hade de nog åkt illa kvickt...stackars hojen mår ju piss av att vara strypt!

Tinatjejen skrev:
Det fanns inget"jag var en duktig flicka och körde med strypningen i", så jag fick väl ta duktig gosse alternativet då :mad: :rolleyes:

De sitter i än så länge ivf... till mitt stora förtret och till mitt sanna nöje att aldrig va orolig vid möte av polis :tungan

Det är kul ibland och inte alls kul andra gånger... men men, de får vara i till 30 juli 2005.

Kanske... :huvet

sorry, tänkte inte på er töser. Hur ändrar man på det nu då?
:banana

Hmm alternativet "För lat för att strypa från början" fanns inte med men det var vad jag gjorde, tjänade nog 6 kw på det så jag tyckte inte det var lönt att strypa

//J

tks skrev:
Jag gjorde något mellanting. Min första hoj var på 25 kW ostrypt. Andra hojen som jag köpte den säsong jag fick obegränsat fanns det ingen godkänd strypningssats till, så jag körde helt enkelt med 42 kW sista tiden...

Gjorde likadant. Första hojen hade 25kW, nuvarande har lite mer och kommer antagligen inte strypa henne denna sommaren heller.

Jag köpte en cb400 för att ha tillfälligt tills effektbegränsningen togs bort. Den gick precis likadant efter strypningen, kanske t.o.m. lite bättre i och med att förgasarna justerades samtidigt.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back