Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Vilket djur skulle du vilja se? på sadelen eller skinnstället? som inte har gjort dig något?Lord L skrev:2053106Låt elefanterna vara, dom har inte gjort något!!!!!!![]()
Exakt vad min första tanke var att just förlusten av snabba förflyttningar om Du inte vaxar eller liknande..Super-Henkan skrev:2053100Jag har sett en del hojar med både zebraskinn, tigerskinn, och nu senast kaninskinn. på sadelen men de är ju mer hår på dessa djur...vilket gör att de kan mögla lättare om de blir fuktiga. Så jag ser flera fördelar med elefantskinn skrovligyta som är vatten avisande. Men eftersträvar du snabb förflyttning i sadelen så gå på det håriga alternativet. Elefant känns touring.
//Henkan
Det finns ju roadkills!Super-Henkan skrev:2053110Vilket djur skulle du vilja se? på sadelen eller skinnstället? som inte har gjort dig något?
//Henkan
Det går ju att få nästan allt skinn halkigt. Dra på lite silicon bara så! Lord L skrev:2053106Låt elefanterna vara, dom har inte gjort något!!!!!!![]()
Super-Henkan skrev:2053110Vilket djur skulle du vilja se? på sadelen eller skinnstället? som inte har gjort dig något?
//Henkan

Super-Henkan skrev:2053110Vilket djur skulle du vilja se? på sadelen eller skinnstället? som inte har gjort dig något?
//Henkan

Det ser ut som han har förminskat sadelen i bak kant eller så behövar han extrastöd när han ligger ner... är han kanske en kort och lätt förare som behöver sitta lite extrafast i sadelen? varför provar man inte då tex mockaskinn? det är ju en mindreglatt yta.#space skrev:2053112Exakt vad min första tanke var att just förlusten av snabba förflyttningar om Du inte vaxar eller liknande..
Ja hela sittsen ser ju mkt special ut skålformad liksom!Super-Henkan skrev:2053126Det ser ut som han har förminskat sadelen i bak kant eller så behövar han extrastöd när han ligger ner... är han kanske en kort och lätt förare som behöver sitta lite extrafast i sadelen? varför provar man inte då tex mockaskinn? det är ju en mindreglatt yta.![]()
//Henkan
varför inte ett uppstoppat babbianarsle? rött och fintLord L skrev:2053124Skalbaggar, avelsfår, vissa aparter (makaker är riktigt läskiga) och även en o annan gnagare![]()

Swedie skrev:2053180Har människohud på mina sadlar!![]()

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |