Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo jag vet, men man tar vad man har, hade bara råd med pinnsvets, blir mig-svets i framtiden.Alex.J skrev:Pinnsvets var ju inte det bästa till det där
men annars ser det bra ut![]()
Nykan skrev:Jo jag vet, men man tar vad man har, hade bara råd med pinnsvets, blir mig-svets i framtiden.
japp, ska modifieras så det blir lite stadigare.HanneZ skrev:Ser ut som om det är 90 grader mellan staget som går raktupp och marken??
Tack!Långa farbron skrev:Inte illa i det tunna godset.![]()
Sa just att vinkel ska ändras för bätrre stabilitet. SOm det är nu får man lägga en vikt bak på stället för att det inte ska tippa bakåt om man skulle stöta till det.HanneZ skrev:inte så smart va? räcker ju med att putta lätt bakifrån så tippar ju skiten frammåt
Fint! och så praktiskt!nasholm82 skrev:Har också bygt ett depåstöd till FZR. efter lite med så funkar det kanon. Satte även Hjul bak på det så att jag skulle kunna styra in den i mitt trånga föråd.![]()
Inte så snygt men funkar kanon![]()
![]()
Nykan skrev:Tack!Man lär sig eftersom, ibland blir man måttligt less när det bara bränner hål.
Nykan skrev:Byggde själv mitt depåställ nu i helgen, är lite nybörjare med pinnsvets vilket gör det till en utmanining att svetsa i det tunna godset, ingen skönhet men den fungerar bra, hjulen köpte jag på biltema och kostade 35 kr styck.
Vad tycks?
Fint, som sagt, vi har alla olika förutsättningar.Loader skrev:Min kompis byggde också sitt depåstöd själv... till mig. Blev kanonbra!
Nykan skrev:Byggde själv mitt depåställ nu i helgen, är lite nybörjare med pinnsvets vilket gör det till en utmanining att svetsa i det tunna godset, ingen skönhet men den fungerar bra, hjulen köpte jag på biltema och kostade 35 kr styck.
Vad tycks?
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |