Bakhjulsåkning för småbarn

Status
Ej öppen för fler svar.

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Vi va ute och maxade hojjarna utanför det lokala dagiset å visade lite bakhjulsåkning. Har aldrig sett så glada småbarn, tur att ingen hoppade fram när man kom farandes på 30-vägen. Bängen kom men det va ju bara å gassa! Trevlig kväll och helg alla där ute!

vbg_snake skrev:
2192753 Vi va ute och maxade hojjarna utanför det lokala dagiset å visade lite bakhjulsåkning. Har aldrig sett så glada småbarn, tur att ingen hoppade fram när man kom farandes på 30-vägen. Bängen kom men det va ju bara å gassa! Trevlig kväll och helg alla där ute!

hmmmm. skojar du eller åkte du på bakhjulet i 30......... :fatta!

Rasorblade skrev:
2192760 hmmmm. skojar du eller åkte du på bakhjulet i 30......... :fatta!

30 på 30-väg är väl inget man överskrider? Har film från det men den e så jävla stor, lägger ut när den e krympt. Nädå inge flame direkt. Vet inte vad hastigheten är på runt 10 000 varv på 2an. Antar att det är lite över 30 :yoparty

vbg_snake skrev:
2192765 30 på 30-väg är väl inget man överskrider? Har film från det men den e så jävla stor, lägger ut när den e krympt. Nädå inge flame direkt. Vet inte vad hastigheten är på runt 10 000 varv på 2an. Antar att det är lite över 30 :yoparty
När det gäller barn..så får man ta det JÄVLIGT försiktigt........... :mad:

vbg_snake skrev:
2192753 Vi va ute och maxade hojjarna utanför det lokala dagiset å visade lite bakhjulsåkning. Har aldrig sett så glada småbarn, tur att ingen hoppade fram när man kom farandes på 30-vägen. Bängen kom men det va ju bara å gassa! Trevlig kväll och helg alla där ute!

Jag blir så imponerad av folk som gasar järnet utanför dagis :3freak

Rasorblade skrev:
2192771 När det gäller barn..så får man ta det JÄVLIGT försiktigt........... :mad:

Försiktigt tog vi det allt, det va ett område där vägvärket hade satt upp lite varninssaker, något litet hål i marken. Vi lånade dom en stund så barnen skulle fatta.

Kul att se dom le och hejja iaf, nån där kommer nog börja köra hoj så småningom. med mig som idol =D

vbg_snake skrev:
2192765 30 på 30-väg är väl inget man överskrider? Har film från det men den e så jävla stor, lägger ut när den e krympt. Nädå inge flame direkt. Vet inte vad hastigheten är på runt 10 000 varv på 2an. Antar att det är lite över 30 :yoparty

Lär dig köra ordentligt istället för att varva.

vbg_snake skrev:

Uiiila på secksan iztället, då hade jag varit importerad

vbg_snake skrev:

Moget moget..Tur att inte jag hade mina barn där, och att jag var på plats där för då hade en spikmatta/vire över vägen :fatta! :fatta! varit på sin plats..Jeffla pucko!! HOPPAS du driver med oss. :va

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Back