Bakhjulsåkning för småbarn

Status
Ej öppen för fler svar.

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Vi va ute och maxade hojjarna utanför det lokala dagiset å visade lite bakhjulsåkning. Har aldrig sett så glada småbarn, tur att ingen hoppade fram när man kom farandes på 30-vägen. Bängen kom men det va ju bara å gassa! Trevlig kväll och helg alla där ute!

vbg_snake skrev:
2192753 Vi va ute och maxade hojjarna utanför det lokala dagiset å visade lite bakhjulsåkning. Har aldrig sett så glada småbarn, tur att ingen hoppade fram när man kom farandes på 30-vägen. Bängen kom men det va ju bara å gassa! Trevlig kväll och helg alla där ute!

hmmmm. skojar du eller åkte du på bakhjulet i 30......... :fatta!

Rasorblade skrev:
2192760 hmmmm. skojar du eller åkte du på bakhjulet i 30......... :fatta!

30 på 30-väg är väl inget man överskrider? Har film från det men den e så jävla stor, lägger ut när den e krympt. Nädå inge flame direkt. Vet inte vad hastigheten är på runt 10 000 varv på 2an. Antar att det är lite över 30 :yoparty

vbg_snake skrev:
2192765 30 på 30-väg är väl inget man överskrider? Har film från det men den e så jävla stor, lägger ut när den e krympt. Nädå inge flame direkt. Vet inte vad hastigheten är på runt 10 000 varv på 2an. Antar att det är lite över 30 :yoparty
När det gäller barn..så får man ta det JÄVLIGT försiktigt........... :mad:

vbg_snake skrev:
2192753 Vi va ute och maxade hojjarna utanför det lokala dagiset å visade lite bakhjulsåkning. Har aldrig sett så glada småbarn, tur att ingen hoppade fram när man kom farandes på 30-vägen. Bängen kom men det va ju bara å gassa! Trevlig kväll och helg alla där ute!

Jag blir så imponerad av folk som gasar järnet utanför dagis :3freak

Rasorblade skrev:
2192771 När det gäller barn..så får man ta det JÄVLIGT försiktigt........... :mad:

Försiktigt tog vi det allt, det va ett område där vägvärket hade satt upp lite varninssaker, något litet hål i marken. Vi lånade dom en stund så barnen skulle fatta.

Kul att se dom le och hejja iaf, nån där kommer nog börja köra hoj så småningom. med mig som idol =D

vbg_snake skrev:
2192765 30 på 30-väg är väl inget man överskrider? Har film från det men den e så jävla stor, lägger ut när den e krympt. Nädå inge flame direkt. Vet inte vad hastigheten är på runt 10 000 varv på 2an. Antar att det är lite över 30 :yoparty

Lär dig köra ordentligt istället för att varva.

vbg_snake skrev:

Uiiila på secksan iztället, då hade jag varit importerad

vbg_snake skrev:

Moget moget..Tur att inte jag hade mina barn där, och att jag var på plats där för då hade en spikmatta/vire över vägen :fatta! :fatta! varit på sin plats..Jeffla pucko!! HOPPAS du driver med oss. :va

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...