Bromsburn på fyllan (Ninja 6:a vs. gsxr 750)

J-Rock

Hell Yeah !!!
Gick med
6 May 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Fett burn på fyllan av Lilja o Pinky !!!!

Ninja streetfighter vs gsxr 750 ! :yoparty :yoparty

Bifogat

• esse2.jpg
    esse2.jpg
    134.9 KB · Visningar: 1,466
äääää, knas, det va kanske inte så smart att göra det på fyllan, men kul va det.................hehe

vad gör man inte för lite partytrix :yoparty

Nu har jag fixat nytt bakdäck :D

Längtar till sommaren :yoparty

Fan Pinky!! Jag trodde du hade stulit min hoj :skrämd

Hur många e de som har gula fälgar då?? :fakta :yoparty

Last edited:
ni vet väl om att man inte får sitta bakom styret me startad hoj på fyllan? :fakta

Hahaha, hade jag missat helt. Jäkla tomtar!

När ska vi köra pinky då? Jag ställer nog fan på snart :yoparty

Lilja, vad blir det för båge nu då? R1000?

Hahaha det dröjjer nog en o annan dag tills man ser en skönare bild än denna! :hihi

stoffer skrev:
Du vet väl att polisen inte får gå in i deras garage? :fakta

Får dom väll ifall det begås ett brott? Så ifall någon misshandlar dig så måste farbror blå fråga dig ifall de får komma in? Nää, tror inte det.

BTW, nice bild! :tummenupp

Botte skrev:
Fan Pinky!! Jag trodde du hade stulit min hoj :skrämd

Hur många e de som har gula fälgar då?? :fakta :yoparty

Likadana blinkers också :tummenupp
Phett!!

EDIT: Lilja hämtade sin gsx-r 1000 -02 idag, jättefin!

Kan inte hjälpa det men jag har lite medlidande med hojarna bakom.
Blev dom blästrade?

De e fantastiskt vad intelligent man blir när man e full. :tummenupp

Har en kompis som hade en helt splitter ny "blade", som han hade satt på kålfiber-skärm på, polerat ramen och lite sånt.
Som han på fyllan fick för sig att han skulle burna lite med.
Startade upp den, och började burna på 1:an, 2:an, 3:an upp till 6:an, tills däcket till slut sprängdes. Då ställde han den på stödet och gick in och fortsatte att dricka öl. :kocko
Dagen efter gick han ut och kollade till hojen. Då va de gummi i hela undertailen, och kålfiber-huggern hade fläkts sönder av ståltrådsväven i däcket och den såg ut som grisen.

Då kände han sig nog inte så smart :huvet tror jag.

Ben Dover skrev:
Kan inte hjälpa det men jag har lite medlidande med hojarna bakom.
Blev dom blästrade?

Hehe, dom klarade sig bra, däremot fick man ju tvätta egna hojen en del dagen efter :D

Itacha75 skrev:
Får dom väll ifall det begås ett brott? Så ifall någon misshandlar dig så måste farbror blå fråga dig ifall de får komma in? Nää, tror inte det.

BTW, nice bild! :tummenupp

Misstanke om brott så kan de kliva in o gripa dem, o tyvärr så berusade personer i sig är ju inte direkt diskreta o smarta av sig heller, grannar kan påkalla brandkår för att det ryker mm mm..

Nog för att det kanske var kul för stunden, men "fylletilltag" kan medföra böter, körkortsindragning(du har INGET vid styre på en maskin som är igång, finns folk som suttit vid ratten berusade med bilen igång som förlorat lappen)störande av allmän ordning etc etc, frågan är bara om DET är värt en fylleburnins?

Personligen anser jag att man INTE skall hålla på med motorfordon och vara onykter.

sporTlovEr skrev:
Misstanke om brott så kan de kliva in o gripa dem, o tyvärr så berusade personer i sig är ju inte direkt diskreta o smarta av sig heller, grannar kan påkalla brandkår för att det ryker mm mm..

Nog för att det kanske var kul för stunden, men "fylletilltag" kan medföra böter, körkortsindragning(du har INGET vid styre på en maskin som är igång, finns folk som suttit vid ratten berusade med bilen igång som förlorat lappen)störande av allmän ordning etc etc, frågan är bara om DET är värt en fylleburnins?

Personligen anser jag att man INTE skall hålla på med motorfordon och vara onykter.

Kan väl tillägga (för att lugna några av er) att detta var vid början på kvällen så vi var fortfarande tämligen nyktra :tungan

hahaha

det va ett tag sedan..............

jag tycker det va kul ivartfall................

Henke - Jag hämtade gixxern igår !!!!!!
Fet hoj !

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien