Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Suki skrev:heter filmen som skall likna The Fast and Furius fast med motorcyklar........???? Någon som sett den eller vet vad den heter??? Kanske även länk?????
EBS skrev:Jag tycker den va jätte bra. Speciellt så va den verklighetstrogen. För visst är det bra att köra 402m race på grusväg och sen när man passerat mållinjen i topphastighet stanna på 20m.
Gilgo skrev:Den va la inge vidare... enda som va skoj var väl att det för en gångs skull var hojar med i en film. Enormt verklighetstrogen![]()
Är torque-spelet som det länkas till på sidan ovan kul? Jag orkar inte installera det skumma plugin man behöver för att lira så jag hoppas på att någon annan kan testa det åt migAllex skrev:kolla in nya filmen "Torque"
"Life begins at 150MPH" hehehe
http://www.apple.com/trailers/wb/torque/
för att se adrenalinspäckade trailern så måste ni ha quicktime![]()
sgtpepper skrev:Är torque-spelet som det länkas till på sidan ovan kul? Jag orkar inte installera det skumma plugin man behöver för att lira så jag hoppas på att någon annan kan testa det åt mig. Det är ju alltid lattjo med små motorcykelspel.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |