Man verkar sitta säkert på goldwing

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
illu_368.jpg
 
Den är tom ful när den räddar föraren.
För oss normala förare finns ju airbag-jackor annars :)
 
Jahopp då får man väl slänga crossen i väggen och inhandla en gulvinge tills nästa vår då :fyllisar :gnissla .
 
Det är väll standard med bältessträckare på dem där också va? Och krockgardin för huvudet.. Glöm inte den inbyggda barnstolen på passagerarplatsen.
 
Men det går alltså att göra en stoppie, bara förhållandena är de rätta. :rolleyes:
 
Hoztic skrev:
Näe, det är extrautrustning, men surröglor i bakluckan, acc och taklucka är det :D


Du glömde micron i den tjugoandra lådan till vänster om hissen på sjunde våningen :tomten
 
Bjoerck skrev:
Thomas Carlsson på NTF verkar vara en man som faller under epitetet "bitter surgubbe". Det enda kreativa förslaget han har kring hur man skall minska MC-olyckorna är att sluta åka hoj. Härligt med sanna visionärer... :mad:

NTF ger jag inte mycket för!
Tjejen har blivit erbjuden jobb som trafikinformatör för att lära moppefuckon att köra moppe. Inget fel i det, om det inte va för att hon inte har körkort för nånting, har kört moppe 1km i hela sitt liv och åkt kanske dubbelt så långt...
Har alla på NTF lika mycket erfarenhet? :va
 
Bjoerck skrev:
Jag läste hela artikeln som återfinns här: http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story/0,2789,696393,00.html

Thomas Carlsson på NTF verkar vara en man som faller under epitetet "bitter surgubbe". Det enda kreativa förslaget han har kring hur man skall minska MC-olyckorna är att sluta åka hoj. Härligt med sanna visionärer... :mad:


Carlsson menar att airbag för motorcykel inte löser de stora problemen med motorcyklister som omkommer i trafiken.
Vad anser du är det bästa sättet att lösa det problemet? Ska man bygga säkrare vägar i stället?
– Det går inte att bygga om alla vägar eftersom vi har så mycket blandad trafik. Jag anser att det enda som löser problemet är att man inte åker motorcykel, säger han.
:kocko :kocko
 
Goldwing,vad säger man. Om det inte vore för att den bara hade två hjul så skulle jag säga att det var en Nissan micra cab.
 
Det här är en helt seriös fråga..? Finns det ens en gnutta känsla i att köra guldvinge? nån som har provat?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top